Gå til innhold

Hva kan man gi som presang?


Chiquita

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg og min kjære er bedt i bryllup til et av hans søskenbarn. Som jeg har forstått har han aldri hatt særlig mye kontakt med dette søskenbarnet, da de bor langt i nord, mens vi bor i trøndelag....

Spørsmålet er da hva vi kan gi den i gave??

Jeg tenker litt på et gaverkort i en eller annen butikk der de bor, men synes kanskje dette er litt upersonlig... Eller kan vi gi dette, da vi ikke har så mye kontakt med dem, og heller ikke vet hva de trenger/ønsker seg....???!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada!

Synes absolutt det er bedre det enn å gi noe som kanskje ikke faller helt i smak. Evt. kan du sjekke om de har lagt ut gaveliste i en Tilbords-butikk. Disse er lagt ut på nettet slik at butikker fra samme kjede på ditt bosted kan sjekke hva de ønsker seg, selv om listen er lagt ut der de bor. Smart ikke sant? :wink:

Lykke til!

Klem fra Vekten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha tatt kontakt med brudeparet eller deres foreldre og bedt om ønskeliste direkte fra dem, det er ikke alle som legger ut ønskeliste i en bestemt butikk eller kjede.

Får dere ikke noe skikkelig svar så er jo et gavekort en grei ting. Det er bedre det, enn å gi nips og naps, som kanskje ikke faller i smak og som de ikke kan bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...