AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Hva tenker dere om fotballspillere i reklamefilmer for betting og gambling? Er det greit eller umoralsk? Jeg leste denne: https://akan.no/fair-play-eller-rodt-kort-og-utvisning/ Det er greit at de vil tjene penger... men ikke såå greit når folk får mye gjeld og spilleproblemer... Anonymkode: ece23...b5f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 Synes ikke det er greit å reklamere for gambling. Anonymkode: b2c20...538 1
Scarlet Witch Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Håper dere har like mye imot at NRK har Lottotrekning.
Gjest kaninen Skrevet 25. januar 2020 #4 Skrevet 25. januar 2020 Jeg er ganske liberale av meg, men disse utenlandske spillselskapene fyller ingen funksjon og er bare negativt. Så mange liv ligger i ruiner som følge av dem.
Mona Sax Skrevet 25. januar 2020 #5 Skrevet 25. januar 2020 Jeg synes det er hull i hodet. Mye vits i å fjerne spilleautomatene når man blir oppfordret til å spille seg fra gård og grunn fra sin egen stue.
Stina234 Skrevet 25. januar 2020 #6 Skrevet 25. januar 2020 Nei synes ikke det er greit i det hele tatt. er også møkka lei de kanalene som hele tiden kjører slike reklamer, har valgt vekk de kanalene
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #7 Skrevet 25. januar 2020 13 minutter siden, Stina234 skrev: Nei synes ikke det er greit i det hele tatt. er også møkka lei de kanalene som hele tiden kjører slike reklamer, har valgt vekk de kanalene Men jeg liker jo å se håndball-EM på TV3 f.eks... da er det ikke like lett å velge bort. Anonymkode: ece23...b5f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #8 Skrevet 25. januar 2020 Jeg er "tidligere" spillegal. Kan ikke se på dplay lengre, siden de har så mye reklame for spill, jeg faller rett tilbake i gamle mønstre. Blir trigget. Hjelper ikke så mye at jeg har blokkert meg fra alle spill-sidene jeg tidligere har brukt, for det dukker heletiden opp nye. (Scarlet witch; jeg har også slettet lotto-appen eller norsk tipping eller hva den heter. Alt man kan vinne penger på, er triggende for meg) Anonymkode: 82a02...dc2
Muskath Skrevet 25. januar 2020 #9 Skrevet 25. januar 2020 Det burde ikke vært Lotto-trekning på NRK, og reklame for spillselskaper burde ikke vært lov.
Honey Dew Skrevet 25. januar 2020 #10 Skrevet 25. januar 2020 Blir gaaaaal av dem. Chilllll og spillllll gir meg lyst til å dunke hodet i veggen.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #11 Skrevet 25. januar 2020 1 time siden, Honey Dew skrev: Blir gaaaaal av dem. Chilllll og spillllll gir meg lyst til å dunke hodet i veggen. Enig... men både Carew og Come On blir sikkert steinrike av det.... på vanlige mennesker bekostning. Anonymkode: ece23...b5f
Nistepakke Skrevet 25. januar 2020 #12 Skrevet 25. januar 2020 fullstendig unødvendig med aggressiv spillreklame. Spesielt ettersom det får fatale konsekvenser for de som utvikler spillavhengighet. Det som står i den artikkelen i trådstarten er nyansert og relevant. Til syvende og sist er det et etisk og moralsk valg å støtte oppunder denne bransjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå