Mia00 Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Hun-katten min har løpetid. Veldig! Hun er sterilisert og har håndtert henne i ett år nå. Hun er VELDIG kosete 2 uker der hun har løpetid og hun får såklart kos morgen til kveld. Men har noen et forslag eller tips til hva jeg kan gjøre med katten når dette påstår? Jeg koser med henne og hun legger seg ned for å "være klar" for en mann. Hun får både kos, samtaler og nok mat osv.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 Hvis hun er kastrert (fjernet livmor og eggstokker) så kan hun ikke ha i løpetid. Sterilisering (kutting av eggledere) skjer omtrent aldri av katt. Om du har en kastrert katt som du mener kommer i løpetid må du til veterinær og få katten grundig undersøkt. Om katten ikke er kastrert må hun kastreres. Anonymkode: 54d3e...0d1 5
Mia00 Skrevet 26. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2020 Hun er kastrert, mente jeg, og er fortsatt kosete og mjauer konstant for kos og oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #4 Skrevet 26. januar 2020 Du må jo vite helt sikkert om katten er kastrert. Hør med veterinær hvis hun oppfører seg unormalt i perioder. Om ikke bare du tenker på en kosete katt. Vår katt liker også å få kos, og det er kastrert hannkatt. Anonymkode: 54d3e...0d1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå