AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #1 Skrevet 24. januar 2020 Har startet opp med psykolog samtaler, og i dag fikk jeg et skikkelig gjennombrudd i terapien. Hun dama der er ekstremt klok og dyktig. Hun har analysert drømmene mine som jeg har skrevet ned, og sier rett ut: dette er jo akkurat det samme som vi snakker om??!! Ser du ikke parallellene her? Jeg bare.. eeeh neeei? Vet ikke? Så trakk hun i tråder og alt bare falt på plass. Nå vet jeg hva den usikkerheten min kommer fra og alt har falt på plass. Nå er jobben bare å forstå og bearbeide den delen. har en utrolig dyktig psykolog spesialist, dog en eldre dame med mye erfaringer. hos henne kan jeg bare slippe ut alt av tanker og følelser og tømme meg helt. Ingen filter og ingen ting er flaut eller teit. har vært så lettet og glad i hele dag mindre ro og velvære Anonymkode: d86f4...955 11
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #3 Skrevet 24. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så kjekt da! Anonymkode: 6b41c...2b9 Ja, det er hvertfall veldig godt å bare føle at en får et gjennombrudd. Har leita inni meg og gransket meg selv, og bare surret rundt og ikke funnet roten i problemet. Så kommer det ei dame og bare ser alt.. og jeg ser plutselig sammenhengen.. men kan lese mye rart om psykologer, men med god egeninnsats, skrive ned drømmer, tanker, følelser og hendelser - sette sammen og begynne å nøste.. fy sørn, er bare så lettet.. kommet 10 skritt videre i dag Anonymkode: d86f4...955 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #4 Skrevet 24. januar 2020 Så kjapt? Må være temmelig åpenbar problemstilling da. Anonymkode: cba42...e42
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #5 Skrevet 24. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så kjapt? Må være temmelig åpenbar problemstilling da. Anonymkode: cba42...e42 Nei, absolutt ikke.. har gått til henne i et halvt år.. pluss jeg gikk til psykolog i 3 år for mange år siden. men har kommet til ei som tar tak. Alt av drømmer skal skrives ned. Kognitiv terapi skjema, mye lekser og hjemmearbeid. Vi har snakket om flere ulike temaer, men drømmene som er et gjentagende mønster var det som utløste hele greia. Å skrive med før en glemmer det med en gang en våkner har vært viktig. Anonymkode: d86f4...955
Silva Pluvialis Skrevet 24. januar 2020 #6 Skrevet 24. januar 2020 (endret) . Endret 5. oktober 2022 av Tvillingsjel
Silva Pluvialis Skrevet 24. januar 2020 #7 Skrevet 24. januar 2020 Glad du har fått et gjennombrudd. Må være så godt at alle brikkene faller på plass. Nå har du mye å jobbe utifra. Og det er kjempepositivt 💕 2
Thie Skrevet 24. januar 2020 #8 Skrevet 24. januar 2020 Hyggelig innlegg Det finnes så mange ulike psykologer, glad på dine vegne at du har funnet en som fungerer for deg! Lykke til videre ♥️ 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #9 Skrevet 24. januar 2020 6 minutter siden, Gorilla skrev: Glad du har fått et gjennombrudd. Må være så godt at alle brikkene faller på plass. Nå har du mye å jobbe utifra. Og det er kjempepositivt 💕 Ja, hadde liksom ikke tro på at hun kunne se dette utenfra på den måten. men veldig mye som har skjedd mtp relasjoner som en fornekter overfor seg selv. Generelt ting en fornekter uten at en tenker over at en gjør det Anonymkode: d86f4...955
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå