Gå til innhold

Transportbur til kabinen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal vei å hente en kattunge, og lurer på om noen vet av dyrebutikker som leier ut flygodkjente tøybur? Litt kjedelig å måtte bruke mye penger på noe som mest sannsynlig blir brukt én gang, så leie hadd jo vært supert. 

Holder til i Trøndelag, så gjerne si fra om du vet av noe i omegn Trondheim 😊

Anonymkode: a166e...4f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at en dyrebutikk leier ut, de kan jo ikke selge det etter bruk. Men spør på kattegrupper på Facebook, eller se om du kan kjøpe brukt på finn. 

Skrevet
6 minutter siden, Tvist skrev:

Tviler på at en dyrebutikk leier ut, de kan jo ikke selge det etter bruk. Men spør på kattegrupper på Facebook, eller se om du kan kjøpe brukt på finn. 

Har søkt litt rundt og så at noen hadde skrevet at hun har brukt å låne på dyrebutikk. Jeg finner ikke igjen hvor jeg leste det, så tenkte jeg kunne høre her. Skjønner jo at de fleste dyrebutikker kanskje heller vil selge, enn å låne ut 😊 

Hvis ingen har noe erfaring med at de leier ut, må jeg vell bare kjøpe nytt eller brukt 😅

- ts

Skrevet

Du vil trenge bur sener også, som ved årlig helsesjekk og vaksine og hvis pus plutselig må til dyrlege. Evt at pus skal på pensjonat, som regel like enkelt å ha et stående. Hvis det står fremme hele tiden med et teppe i og åpne dører, vil pus være vandt til det og dermed ikke være redd for det når det trengs. Også får pus sin egen trygge hule å være i. 👌

Anonymkode: eda16...739

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vil trenge bur sener også, som ved årlig helsesjekk og vaksine og hvis pus plutselig må til dyrlege. Evt at pus skal på pensjonat, som regel like enkelt å ha et stående. Hvis det står fremme hele tiden med et teppe i og åpne dører, vil pus være vandt til det og dermed ikke være redd for det når det trengs. Også får pus sin egen trygge hule å være i. 👌

Anonymkode: eda16...739

Det er klart katten skal ha et transportbur ved f.eks. kjøring i bil, men da skal den ha et plastbur, ikke tøybur 😊 Har allerede en pus som stadig vekk er med på bilturer for å besøke familie, og er godt fornøyd med buret jeg er til han ved slike bilturer. Men for å reise med katt og hund i kabinen må man ha tøybur.

- ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...