Gå til innhold

Hvor i Kroatia bør jeg dra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal reise til Kroatia i sommer, men kan ingenting om landet. 
Jeg er på utkikk etter en by hvor jeg kan slappe av, ligge på stranden, gå på resturanter og samtidig nærhet til historie, fine steder man kan oppleve og ta bilder. 
Dette er en jentetur for meg og venninnen min, Max 6000kr/pers. 
Vi pleier å leie bil i landene vi er, for å kunne oppleve hele landet/byen/øya vi er på

Anonymkode: c53d0...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.1.2020 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg skal reise til Kroatia i sommer, men kan ingenting om landet. 
Jeg er på utkikk etter en by hvor jeg kan slappe av, ligge på stranden, gå på resturanter og samtidig nærhet til historie, fine steder man kan oppleve og ta bilder. 
Dette er en jentetur for meg og venninnen min, Max 6000kr/pers. 
Vi pleier å leie bil i landene vi er, for å kunne oppleve hele landet/byen/øya vi er på

Anonymkode: c53d0...42d

Hvor mye regner dere med å måtte betale for leiebil i Kroatia? Jeg har aldri vært der før, så har desverre ingen tips om steder dere bør se, men synes det høres ut som et spennende land. 

Anonymkode: d26f1...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye regner dere med å måtte betale for leiebil i Kroatia? Jeg har aldri vært der før, så har desverre ingen tips om steder dere bør se, men synes det høres ut som et spennende land. 

Anonymkode: d26f1...d5c

Vi har leid bil på ulike feriesteder, blant annet Hellas, Tyrkia, Spania, Japan, Montenegro, og har måtte betale ca 300-350kr pr dag. Noen steder må vi betale mer siden jeg er under 25, og det er jeg som kjører

Anonymkode: c53d0...42d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markarska rivieraen, vært der 5 år på rad ❤

Anonymkode: 43536...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opatija og Baska Voda var begge nydelige.

Baska Voda: Liten plass, ikke overflod av turister, nesten umulig å få leilighet/hotell uten sjøutsikt, masse plass ved stranda midt i juli, mye fine restauranter, STORT utvalg i matbutikkene, historie å utforske og ekstremt billig. Vi dro en familie på 4 og brukte i underkant av 20.000 på absolutt alt. Reise, opphold, mat, opplevelser og shopping. Da inkludert 1 tenåringsjente😂

Opatija: Skjulte steinstrender helt for seg selv, litt større by, nydelige resturanter, festliv om kveldene, mulighet for kjempefine turer i fjell, ikke overflod av turister

Endret av sstinemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvar og Trogir er begge nydelige. Split er også verdt et besøk. 

Ville styrt unna Dubrovnik.  Folk der er veldig lei turister,  og det gjenspeiler seg i servicenivå og vennlighet.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...