AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #21 Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Veldig viktig, og har en kjæreste som gir meg utallige orgasmer, vi kan holde pp i timesvis. Men jeg er veldig følsom. Anonymkode: 630f6...be7 Så heldige dere er😍 Anonymkode: 96b8e...f1f
Gjest Tranma Skrevet 25. januar 2020 #22 Skrevet 25. januar 2020 Har aldri vært med på noe annet enn at begge avslutter med orgasme? Er jeg da heldig?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #23 Skrevet 25. januar 2020 Det vil jeg si. Ikke alle får det til. Anonymkode: 96b8e...f1f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #24 Skrevet 25. januar 2020 Jeg må ha følelser for fyren hvis sex skal være veldig bra uten orgasme.. Siste fyren jeg holdt på med hadde jeg fantastisk sex med, selv om jeg aldri klarte å få orgasme sammen med han, tenker jeg på hvor deilig det var og at jeg håper jeg får oppleve det igjen😍 Anonymkode: 560ef...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #25 Skrevet 25. januar 2020 Nei uten orgasme er ligget dårlig Anonymkode: 0fae2...188 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #26 Skrevet 25. januar 2020 Ok. Erkjenner at jeg er en av få (ja, ser vi er flere, men likevel få) som ikke lett får orgasme av selve ligget. Og nei, selve orgasmen under ligget er ikke viktig for meg. Men fint om du oppdaterer med fingring i forkant eller etterkant 😉 Anonymkode: 5b2a2...46a 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #27 Skrevet 25. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Erkjenner at jeg er en av få (ja, ser vi er flere, men likevel få) som ikke lett får orgasme av selve ligget. Og nei, selve orgasmen under ligget er ikke viktig for meg. Men fint om du oppdaterer med fingring i forkant eller etterkant 😉 Anonymkode: 5b2a2...46a Enig, spiller liten rolle om ikke orgasmen kommer under puling, minst like bra med fingre/tunge. Men sex uten orgasme i det hele tatt er TOTALT meningsløst for meg, da vil jeg heller bare ligge i armkroken og slappe av, og slippe alt styret og sølet. 😅 Anonymkode: 1d0f1...bb9
Bamseklemmer Skrevet 25. januar 2020 #28 Skrevet 25. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan sex være godt også uten å nå topp orgasme? For min del er det sjelden jeg ikke får orgasme... Og i de tilfellene kvinnene en sjelden gang ikke får orgasme sier de i fra, og det setter jeg pris på å høre selv om jeg vet det uten å spørre...Har avslørt noen fake orgasmer, men det synes jeg er værre... Så de som ikke får orgame må gjerne si ifra, det er så betryggende at man er ærlig. Selve sexen er jo like god, og orgasme er ikke noe en kan forlange, men den kommer snikende som en bonus etter god sex😉
Mona Sax Skrevet 25. januar 2020 #29 Skrevet 25. januar 2020 Hele akten er selvsagt deilig, men det er selvsagt ikke det samme uten orgasme. Blir fort frustrert om samleiet avbrytes før jeg kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #30 Skrevet 25. januar 2020 Ja hvis du kjenner at det er under " opptrapping " mot orgasme, og partner avslutter, er det frustrerende. Anonymkode: 96b8e...f1f 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #31 Skrevet 25. januar 2020 Ikke så viktig, faktisk. Nå har jeg det med å komme nokså fort riktignok (er mann), men det skjedde med eksen et par at hun kom og vi sa oss ferdige da. Orgasme kan man få av onani, så det er isolert sett ikke så viktig for min del under sex. Sjelden det ikke inntreffer, men det er ikke nødvendigvis det som er målet. Anonymkode: 2c434...46f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #32 Skrevet 25. januar 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du et eksempel? Anonymkode: 96b8e...f1f Jeg husker ikke tittel men var forleden en dame som fortalte om at hennes samboer MÅTTE knulle henne bakfra knallhardt i ti-20 minutter for å komme. Hun slet med nakkeprolaps og likte ikke å bli tatt sånn i det hele tatt. Men mannen ga seg ikke «det var sånn han var». Anonymkode: 8dbea...7df 2
Gjest Warrior Skrevet 25. januar 2020 #33 Skrevet 25. januar 2020 På 24.1.2020 den 17.52, AnonymBruker skrev: Kan sex være godt også uten å nå topp orgasme? Anonymkode: 96b8e...f1f Sikkert. Aner ikke. Får vel vite det den dagen jeg har sex uten orgasme hvis det er mulig.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #34 Skrevet 25. januar 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil tippe det kommer an på om man er en person som kommer lett eller ikke. Jeg kommer relativt lett, så sexen vil være en skuffelse hvis jeg ikke kommer i mål. Vil også gjette på at de som ikke kommer lett kan syns sexen er super uten orgasme. Anonymkode: 49e9b...de3 Jeg også. Kommer såpass lett at mannen nærmest må kløne det til, gjøre det vondt eller være ferdig to minutter for at jeg ikke skulle kunne komme. Så ja, jeg forventer orgasme, og det er få ganger vi har hatt sex der jeg ikke har kommet. Hadde manglet noe uten. Da jeg var yngre og ikke kom så lett synes jeg sex var deilig uten orgasme, men var veldig mye bedre når jeg fant ut av det. Anonymkode: d63b4...cc0
Gjest Gaea Skrevet 25. januar 2020 #35 Skrevet 25. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg også. Kommer såpass lett at mannen nærmest må kløne det til, gjøre det vondt eller være ferdig to minutter for at jeg ikke skulle kunne komme. Så ja, jeg forventer orgasme, og det er få ganger vi har hatt sex der jeg ikke har kommet. Hadde manglet noe uten. Da jeg var yngre og ikke kom så lett synes jeg sex var deilig uten orgasme, men var veldig mye bedre når jeg fant ut av det. Anonymkode: d63b4...cc0 Hva var det du fant ut etterhvert da?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #36 Skrevet 25. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker ikke tittel men var forleden en dame som fortalte om at hennes samboer MÅTTE knulle henne bakfra knallhardt i ti-20 minutter for å komme. Hun slet med nakkeprolaps og likte ikke å bli tatt sånn i det hele tatt. Men mannen ga seg ikke «det var sånn han var». Anonymkode: 8dbea...7df Det blir jo bare egotrip, og dessuten vondt for en av partene. Sånn skal det ikke være. Anonymkode: 96b8e...f1f 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #37 Skrevet 26. januar 2020 Orgasme er helt avgjørende ellers kommer han ikke inn døra mi igjen Anonymkode: 0fae2...188 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #38 Skrevet 26. januar 2020 5 timer siden, Gaea skrev: Hva var det du fant ut etterhvert da? Hvordan jeg skulle få orgasme. Både teknikk og det å slippe seg løs nok til å kunne få det. Kunne forvente det til og med. Det handlet for meg både om teknikk og det å våge å gi slipp på å tenke, bare være og føle. Anonymkode: d63b4...cc0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #39 Skrevet 26. januar 2020 På 24.1.2020 den 18.52, Rogadame skrev: Fatter ikke poenget å ha sex uten å d nei...hva søren er vitsen ?? Det er som å gi terningkast 3 hver gang. Koselig og hyggelig og alt d der..men ikke å komme? Vi lever da ikke på 1950 tallet der kvinnen var kun til for å spre benene for mannen Nei takk ellers takk Ja. Tenk hvor mange kvinner gjennom tidene som har gått gjennom hele livet og trodd at de ikke kan få orgasme. Og som heller aldri fikk det. Det har selvfølgelig ikke vært sånn for alle, men garantert for mange flere enn i dag. Faktisk veldig tragisk å tenke på. Anonymkode: cacfb...085 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #40 Skrevet 26. januar 2020 47 minutter siden, AnonymBruker said: Tenk hvor mange kvinner gjennom tidene som har gått gjennom hele livet og trodd at de ikke kan få orgasme. Og som heller aldri fikk det. Anonymkode: cacfb...085 Men hvorfor gå igjennom livet uten orgasme, normale folk onanerer jo... Å skylde på menn fordi man aldri har fått orgasme er uforståelig for meg. Det er akkurat dette mange menn reagerer på, forestillingen om at kvinner er passive og hjelpesløse, ute av stand til å oppnå seksuell tilfredsstillelse uten en mann. Anonymkode: faeea...0fd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå