AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #1 Skrevet 24. januar 2020 Kan sex være godt også uten å nå topp orgasme? Anonymkode: 96b8e...f1f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #2 Skrevet 24. januar 2020 Så viktig for enkelte at de heller tvinger partneren sin til handlinger de ikke har lyst til og risikerer forhold, om man skal høre på hva folk sier her inne. Anonymkode: 8dbea...7df 4
DracuRobin Skrevet 24. januar 2020 #3 Skrevet 24. januar 2020 Jeg klarer ikke og få orgasme av og knulle, vet ikke hvorfor men har prøvd hele tiden (jeg er mann). Usikker på om det er fordi jeg har runket for hardt i hele livet.. Samme om noen runker eller suger meg, klarer ikke komme. Må runke meg selv til orgasme.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #4 Skrevet 24. januar 2020 Tenker nærhet og varm kroppskontakt må være vel så viktig? Anonymkode: 96b8e...f1f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #5 Skrevet 24. januar 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så viktig for enkelte at de heller tvinger partneren sin til handlinger de ikke har lyst til og risikerer forhold, om man skal høre på hva folk sier her inne. Anonymkode: 8dbea...7df Har du et eksempel? Anonymkode: 96b8e...f1f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #6 Skrevet 24. januar 2020 Godt ja, men som en som pleier å komme fort og ofte, så er det himla kjedlig de gangene det ikke går. Anonymkode: 3863e...057 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #7 Skrevet 24. januar 2020 Er kvinne, og jeg vil si at det kommer helt ann på humøret mitt. Er jeg sprengkåt så blir jeg skuffet hvis jeg ikke klarer komme i mål. Er det en kjappis eller bare intim og deilig sex så er det ikke så viktig. Da er det greit med bare intimiteten og at selve sexen er deilig. Vil si jeg kommer kanskje 40% av gangene jeg har sex med mannen, og det er helt ok for meg. Anonymkode: 9ed03...9bc 4
Rogadame Skrevet 24. januar 2020 #8 Skrevet 24. januar 2020 (endret) Fatter ikke poenget å ha sex uten å d nei...hva søren er vitsen ?? Det er som å gi terningkast 3 hver gang. Koselig og hyggelig og alt d der..men ikke å komme? Vi lever da ikke på 1950 tallet der kvinnen var kun til for å spre benene for mannen Nei takk ellers takk Endret 24. januar 2020 av Rogadame 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #9 Skrevet 24. januar 2020 Vil tippe det kommer an på om man er en person som kommer lett eller ikke. Jeg kommer relativt lett, så sexen vil være en skuffelse hvis jeg ikke kommer i mål. Vil også gjette på at de som ikke kommer lett kan syns sexen er super uten orgasme. Anonymkode: 49e9b...de3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #10 Skrevet 24. januar 2020 2 minutter siden, Rogadame skrev: Fatter ikke poenget å ha sex uten å d nei...hva søren er poenget ?? Det er som å gi terningkast 3 hver gang. Koselig og hyggelig og alt d der..men ikke å komme? Vi lever da ikke på 1950 tallet der kvinnen var kun til for å spre benene for mannen Nei takk ellers takk Nei absolutt ikke. Samspillet er viktig. Begge må få nyte. Anonymkode: 96b8e...f1f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #11 Skrevet 24. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vil tippe det kommer an på om man er en person som kommer lett eller ikke. Jeg kommer relativt lett, så sexen vil være en skuffelse hvis jeg ikke kommer i mål. Vil også gjette på at de som ikke kommer lett kan syns sexen er super uten orgasme. Anonymkode: 49e9b...de3 Stemmer ikke med meg. Jeg kommer ikke lett, må ha stimulering av klitoris bla. Det er like skuffende hver eneste gang. Og ihvertfall hvis mannen er ego i senga. Jeg føler at sex er bortkastet for jeg blir bare skuffa og lei av å ikke få orgasme. Jeg synes ikke penetrering er noe å ropa hurra for, kun det alene. Så klart er intimiteten viktig og godt, men orgasmen er jo prikken over i'en. Anonymkode: d695b...7c7 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #12 Skrevet 24. januar 2020 Kommer helt ann på humøret og hvor nær jeg evnt er en orgamser. Hvis orgasmen har bygget seg opp og jeg er nær men ikke kommer er det pyton og jeg føler meg snytt, mens andre ganger har vi bare en kjappis eller mer erotisk sex hvor tenning og nærhet på hverandre er det viktigste. Så sannt jeg da ikke er nær en orsamse gjør det meg ingenting å ikke komme i de settingene Anonymkode: 577ee...bfd
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #13 Skrevet 24. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stemmer ikke med meg. Jeg kommer ikke lett, må ha stimulering av klitoris bla. Det er like skuffende hver eneste gang. Og ihvertfall hvis mannen er ego i senga. Jeg føler at sex er bortkastet for jeg blir bare skuffa og lei av å ikke få orgasme. Jeg synes ikke penetrering er noe å ropa hurra for, kun det alene. Så klart er intimiteten viktig og godt, men orgasmen er jo prikken over i'en. Anonymkode: d695b...7c7 Hvis du tenker det er definisjonen på å ikke komme lett, så har du misforstått. Jeg må også ha stimulering av klitoris, men dette skjer naturlig under samleiet. Man gnikker tross alt mye borti den. Anonymkode: 49e9b...de3 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #14 Skrevet 24. januar 2020 Lenge siden jeg hadde sex nå, så hjelp meg, damer- hva mer enn berøring av klitoris skal til for at der få orgasme? Sikkert litt forskjellig, men... Anonymkode: 96b8e...f1f
Hr. Aktiv Skrevet 24. januar 2020 #15 Skrevet 24. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan sex være godt også uten å nå topp orgasme? Anonymkode: 96b8e...f1f Ja det kan være godt uten. Hvis jeg er sliten så blir det ingen penetrering e.l. fra min side, men jeg hjelper veldig gjerne på andre måter til dama. Veldig fornøyd etterpå jeg når jeg sovner i skje.
Gjest Paramount Skrevet 24. januar 2020 #16 Skrevet 24. januar 2020 Strengt tatt skulle jeg ønske jeg aldri fikk orgasme, dersom det gjorde meg fortjent til å ligge i en seng med en naken kvinne resten av livet. Bare å leve på de herlige forventningene hun gir meg, er som å ligge med armene bak nakken og hvile på en sky.
barbent Skrevet 24. januar 2020 #17 Skrevet 24. januar 2020 For meg er orgasme helt nødvendig, få kåthet og spenninger ut av kroppen 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #18 Skrevet 24. januar 2020 Ikke viktig. Jeg som kvinne har nesten aldri fått orgasme av samleie, og det hjelper ihvertfall ikke om mannen stresser over det, og om en mann begynner å snakke om at han synes det er kjipt at jeg ikke får orgasme osv blir jeg så stresset av at han synes det at han i alle fall kan glemme at jeg noen gang får orgasme med han. Den eneste jeg har fått orgasme med er eksmannen min, og vi var vel sammen ett år før det skjedde. Jeg får serieorgasmer så ofte når jeg sover at jeg føler liksom at jeg ikke trenger det så ofte i våken tilstand. Liker likevel godt å ha sex. Anonymkode: e22bd...20c 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #19 Skrevet 24. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke viktig. Jeg som kvinne har nesten aldri fått orgasme av samleie, og det hjelper ihvertfall ikke om mannen stresser over det, og om en mann begynner å snakke om at han synes det er kjipt at jeg ikke får orgasme osv blir jeg så stresset av at han synes det at han i alle fall kan glemme at jeg noen gang får orgasme med han. Den eneste jeg har fått orgasme med er eksmannen min, og vi var vel sammen ett år før det skjedde. Jeg får serieorgasmer så ofte når jeg sover at jeg føler liksom at jeg ikke trenger det så ofte i våken tilstand. Liker likevel godt å ha sex. Anonymkode: e22bd...20c Har du erotiske drømmer? Det hender at jeg har. Virkelig nydelig. Og ja, stress kan virke skikkelig avtennende. Anonymkode: 96b8e...f1f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #20 Skrevet 25. januar 2020 Veldig viktig, og har en kjæreste som gir meg utallige orgasmer, vi kan holde pp i timesvis. Men jeg er veldig følsom. Anonymkode: 630f6...be7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå