Gjest Forumhei Skrevet 24. januar 2020 #1 Del Skrevet 24. januar 2020 Blir du irritert nå i januar? trenings apparater som er opptatt og litt for mange på trening... jeg blir irritert! Ikke av de som trener men har følelsen av det er mange på studio nå som egentlig ilke vill trene. De bruker opp til 30 minutter på 3 sett lårcurl osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjerte Skrevet 24. januar 2020 #2 Del Skrevet 24. januar 2020 Nei. Jeg er såpass fleksibel at jeg endrer plan og velger noe som er ledig. Så fullt er det heller ikke på mitt treningssenter at jeg har blitt hindret i vesentlig grad. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #3 Del Skrevet 24. januar 2020 Nei, jeg trener på dagtid og har ikke merket noe ekstra trøkk Hadde ikke blitt irritert om maskiner var opptatt heller, trener stort sett med frivekter, og liker at nye melder seg inn i treningssentre. Heier på dem! Anonymkode: 65aa6...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fju Skrevet 24. januar 2020 #4 Del Skrevet 24. januar 2020 Nei. Jeg fokuserer på min egen trening, ikke andres. Hvis et stativ eller apparat er opptatt, gjør jeg en annen øvelse imens. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 24. januar 2020 #5 Del Skrevet 24. januar 2020 Nei, er nesten ingen på treningssenteret her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #6 Del Skrevet 24. januar 2020 Nei, bare bra folk kommer. Jo flere medlemmer jo mere vedlikehold og up to date apparater blir det. Anonymkode: a1537...412 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 24. januar 2020 #7 Del Skrevet 24. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, bare bra folk kommer. Jo flere medlemmer jo mere vedlikehold og up to date apparater blir det. Anonymkode: a1537...412 Aldri tenkt på det på den måten🤓🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #8 Del Skrevet 25. januar 2020 Ja, fordi jeg går på gruppetimer og der er det smekkfullt. Dobbelt så mange på ventelista som det er plasser på timen, og treningsstudioet vet jo godt at dette bare er et blaff så de gjør ikke noe med det heller. Ganske irriterende å få ødelagt rutiner på grunn av noen døgnfluer som allikevel faller fra i februar. Anonymkode: f655b...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 25. januar 2020 #9 Del Skrevet 25. januar 2020 Du har ikke lårcurl på programmet ditt engang. Hvorfor blir du irriterert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 25. januar 2020 #10 Del Skrevet 25. januar 2020 Ja, så jeg gjør andre ting i januar. Løper om det er vær til det, og svømmer. Svømmingen gjør meg til gjengjeld enda mer irritert, på grunn av alle som driter i dusjreglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå