AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #1 Skrevet 24. januar 2020 Jeg har snakket litt over en 1 uke med en fyr først på sukker også gikk vi over til snap. Jeg føler vi har en god tone, og jeg spurte han her om dagen om han kanskje ville møtes en dag. Da svarte han "det kan vi vel", men foreslo ikke noe mer enn dette. Jeg vil ikke virke desperat, men jeg er interessert i å bli bedre kjent med han. Burde jeg avvente til han evt. tar initiativ til noe? Eller kan jeg evt. ta initiativet? Jeg forsøkte å "teste" han litt igår ved å ikke ta kontakt med han, og da fikk jeg melding utpå kvelden noe som jeg ble glad for Da snakket vi litt fram og tilbake. Jeg har ikke hatt helt lykken med meg på tidligere dater, så jeg vil forsøke å ikke virke for desperat eller skremme han bort. Anonymkode: 01773...c1f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #2 Skrevet 24. januar 2020 Du kan foreslå en dag og tidspunkt, og be han foreslå et sted feks. På hvilken måte har du ikke vært heldig på tidligere dater? Har det bare ikke klaffet med deg og han du datet, eller noe annet? Anonymkode: fd056...2ce
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #3 Skrevet 24. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg forsøkte å "teste" han litt igår ved å ikke ta kontakt med han, og da fikk jeg melding utpå kvelden noe som jeg ble glad for Da snakket vi litt fram og tilbake. Jeg har ikke hatt helt lykken med meg på tidligere dater, så jeg vil forsøke å ikke virke for desperat eller skremme han bort. Dette er bare tull! Stress test dette med en gang. Om det er det minste interesse fra hans side så vil du fort merke dette. Jeg er mann og jeg kan i deg en ting, er jeg interessert vil jeg vise det straks. Du kan da ikke være for "desperat" om det da ikke er helt avsindig. Men det er jo aldri slik, du viser din interesse, om han ikke vil være med på dette er det ikke liv laga. Om jeg hadde fått samme interesse hadde jeg vist min i samme grad. Ta sjansen, men vær forsiktig er mitt råd. Så om ikke bare gå videre. Som kvinne skal det ekstrem mye til for at du er for på, og det du sier er ikke i nærheten av dette. Bare ikke vær for forsiktig, det bare utsetter eventuelle problemer som ligger i bakgrunnen. Anonymkode: d0df3...928 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #4 Skrevet 24. januar 2020 44 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er bare tull! Stress test dette med en gang. Om det er det minste interesse fra hans side så vil du fort merke dette. Jeg er mann og jeg kan i deg en ting, er jeg interessert vil jeg vise det straks. Du kan da ikke være for "desperat" om det da ikke er helt avsindig. Men det er jo aldri slik, du viser din interesse, om han ikke vil være med på dette er det ikke liv laga. Om jeg hadde fått samme interesse hadde jeg vist min i samme grad. Ta sjansen, men vær forsiktig er mitt råd. Så om ikke bare gå videre. Som kvinne skal det ekstrem mye til for at du er for på, og det du sier er ikke i nærheten av dette. Bare ikke vær for forsiktig, det bare utsetter eventuelle problemer som ligger i bakgrunnen. Anonymkode: d0df3...928 Mener ikke å kuppe tråden, men dette var et fint svar og jeg lurer på en ting. Jeg opplevde at en jeg datet sa han fikk avsmak og ble kvalm da jeg tok initiativ tilbake, og at han ikke styrte hele showet. Etter dette har jeg vært reservert og ikke tørt å nærme meg menn, men så møtte jeg en jeg likte som jeg igjen da ba ut på date og han sa ja, han ble ikke kvalm og sa han digger at jeg spør han ut. Men han er altså stille om jeg ikke ber han ut, og ber aldri meg ut. Kan jeg ta det for god fisk at han er som han første? Bør alle kvinner holde seg unna menn som ikke gir minst 50% tilbake, eller kanskje 80%? Anonymkode: 7b337...e71
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå