Gjest Feriesugen Skrevet 5. juni 2005 #1 Skrevet 5. juni 2005 skal til Alanya om to uker ilag med kjæresten min.. Han er student og jeg skal betale for mat,drikke og litt festligheter + shopping i to uker... hvor mye tror dere jeg trenger?
Gjest Aloha Skrevet 5. juni 2005 #2 Skrevet 5. juni 2005 Dere kan sikkert greie dere med rundt 4-5000,- pr person for 2 uker. Enda mindre dersom dere ikke shopper så mye. Det er veldig billig med mat, drikke og transport i Alanya. Det er det forsåvidt med shopping og, dersom du ikke går amok i butikkene, noe som lett kan skje. Alanya er forresten en kjempefin by! Tyrkisk bad anbefales. God tur!
Gjest gjesta Skrevet 6. juni 2005 #3 Skrevet 6. juni 2005 Vi betalte ca 150-200 for middag for to, lunch kan du få for ca 100 for to. I tillegg kommer vann og annen drikke dagen lang. For mat og drikke så tror jeg du må regne med ca 400-500 dagen. Shopping kommer i tillegg (ikke så mye å shoppe i Alanya, bortsett fra gull, fake varer og et par butikker med orginale varer). Ps: drikke på utestedene er ikke spesielt billig, nesten som her hjemme, men vin til maten kan du få for ca 20 kr glasset. God tur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå