Gå til innhold

Reisetips Riga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal feire min mors 60 årslag i Riga nå i Mars. Vi har aldri vært i den byen før og jeg lurer på om noen har noen bra tips til restauranter, hvor i byen vi bør bo, se og besøke. Jeg vil gjerne overaske med er fint restaurant besøk og noe spesielt på dagen hennes. Vi bli 13 stk inkludert 5 små barn fra 1 til 10 år. Ønsker meg mange tips....

Anonymkode: 20b07...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verste plassen jeg har vært i europa, sorry. Bare sure steinansikter, ville bare hjem.

Anonymkode: e5e43...434

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale en restaurant som hetet Domini Canes som ligger midt i gamlebyen.  Men dere MÅ bestille bord!! Den er veldig liten,  og svært populær,  så det er nesten alltid fullt der.  Men der er det nydelig mat og svært god service. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange bra resturanter i Riga. Søk på Tripadvisor.

Ellers også mange historiske museum (hvis det er av interesse), håndverks-butikker som selger ull og kasjmirplagg.

Den store mathallen er ikke verdt et besøk. 

Anonymkode: e6c8d...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men det er en by du trenger maks to dager i, da er alt sett.....kjedelig by, og typisk østeuropeisk mat, ligg unna bjørnekjøtt og kanin, bjørn er litt eksotisk sikkert,men godt er verken bjørn eller kanin. Om dere ikke har vært der tidligere, så er det en grei by for ei helg.

Anonymkode: f2925...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk by, om man gjør litt research. Mars er desverre en dårlig tid å reise på, det er grått og surt, så man får hverken glede av de bugnende parkene eller alle uteserveringene. Kaldt og grått.

Omvisning for hele gruppen på sjokoladefabrikken Laima kan nok falle i smak - den kan inkludere en workshop hvor man lager egen sjokolade. Veldig barnevennlig. 

Anonymkode: 82662...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...