AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 En jeg dater, som jeg bare har møtt 4 ganger, blir 30 år på mandag. Jeg skal møte han i helga, bør jeg kjøpe gave til han, er det rart om jeg gir han en liten ting? Bake en kake? Vil ikke virke altfor "på" så tidlig, men jeg liker han jo godt. Hva er normalen her? Hva kan jeg eventuelt gi? Anonymkode: 42925...ee9
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #2 Skrevet 23. januar 2020 4 ganger er ikke sååå lite da. Hva med å kjøpe en flaske vin dere kan dele en kveld? Anonymkode: efbac...e2c 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 Ja noe gave-gave er for på, men en flaske vin dere kan dele, eller å si grattis og at du spanderer middagen på en finere restaurant , eller drar på hans favoritt fotball pub eller biljard pub å har det litt ekstra moro, det passer greit personlig hadde jeg nok bare gjort noe sånt hvis vi hadde avtale om å møtes den dagen, hvis ikke så hadde jeg bare sagt gratulerer og ha en fin dag, og spurt på daten etter om han hadde en fin bursdag. Ikke noe gave eller gjøre noe sak ut av det med mindre dere møttes den dagen. Sannsynligvis vil han nok feire med venner så da holder det med et gratulerer, eller hvis du møter gjengen på byen så bare gi han et gratulerer kyss! Kleint å lage noe big deal ut av når dere bare har møttes fire ganger og ikke vet hvor lenge dere kommer til å kjenne hverandre eller hvor mye/lite dere betyr for hverandre enda . tanken er søt da og det er hyggelig med en liten oppmerksomhet ekstra Anonymkode: 86d57...40b 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja noe gave-gave er for på, men en flaske vin dere kan dele, eller å si grattis og at du spanderer middagen på en finere restaurant , eller drar på hans favoritt fotball pub eller biljard pub å har det litt ekstra moro, det passer greit personlig hadde jeg nok bare gjort noe sånt hvis vi hadde avtale om å møtes den dagen, hvis ikke så hadde jeg bare sagt gratulerer og ha en fin dag, og spurt på daten etter om han hadde en fin bursdag. Ikke noe gave eller gjøre noe sak ut av det med mindre dere møttes den dagen. Sannsynligvis vil han nok feire med venner så da holder det med et gratulerer, eller hvis du møter gjengen på byen så bare gi han et gratulerer kyss! Kleint å lage noe big deal ut av når dere bare har møttes fire ganger og ikke vet hvor lenge dere kommer til å kjenne hverandre eller hvor mye/lite dere betyr for hverandre enda . tanken er søt da og det er hyggelig med en liten oppmerksomhet ekstra Anonymkode: 86d57...40b Enig, med tanke på at dere kun har møttes fire ganger. Anonymkode: 5084f...2f8 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #5 Skrevet 23. januar 2020 For jenter er det smigrende og søtt men menn kan fort syntes det er altfor på... Anonymkode: 86d57...40b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå