AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 Jeg har datet en mann siden jul, vi sees når vi kan og jeg hører fra han hver dag så alt går bra egentlig. Men han sier aldri noe om hva han tenker om oss og meg, gir ingen komplimenter lengre. Så jeg er veldig usikker på hvor dette går. Tidligere hadde han ikke sivilstatus på fb, men i dag så jeg at han har satt sivilstatus til singel.... hvorfor har han gjort det? Jeg kan jo ikke spørre han, da skjønner han at jeg snoker på profilen.... Anonymkode: 5619f...fa7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #2 Skrevet 23. januar 2020 Hvis dere dater og er exclusive, er det ikke rart du er inne på hans profil. Lag deg en god unnskylding og spør han rett ut hvorfor han har oppført seg selv som singel. Anonymkode: f630b...d2a 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 Facebook har sikkert bedt ham oppdatere profilen sin. Jeg ble spurt av Facebook i går om jeg ville oppdatere "om meg" så da gjorde jeg det for jeg hadde ikke noe bedre å ta meg til. Anonymkode: ffd8a...785
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere dater og er exclusive, er det ikke rart du er inne på hans profil. Lag deg en god unnskylding og spør han rett ut hvorfor han har oppført seg selv som singel. Anonymkode: f630b...d2a Vi er ikke kjærester enda, så han er jo singel sånn sett. Men virker rart å reklamere for det, liksom. Vi er eksklusive, tinderprofilen hans er satt på pause. Får jo masse meldinger fra han, og når vi sees er det veldig bra. Men aner ikke hva han tenker, og slikt som dette gjør at jeg tenker at han er på vei ut. Anonymkode: 5619f...fa7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #5 Skrevet 23. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Facebook har sikkert bedt ham oppdatere profilen sin. Jeg ble spurt av Facebook i går om jeg ville oppdatere "om meg" så da gjorde jeg det for jeg hadde ikke noe bedre å ta meg til. Anonymkode: ffd8a...785 Kan jo håpe det er noe sånt.... uff. Kjenner jeg blir skikkelig sjalu. Vil ha han for meg selv. Anonymkode: 5619f...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #6 Skrevet 23. januar 2020 Jeg satt meg som singel ca 5 mnd etter bruddet, nettopp for å signalisere tydelig at jeg er singel. Men kanskje det gjelder den oppdateringen som nevnt over Anonymkode: 56a8c...707
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #7 Skrevet 24. januar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Facebook har sikkert bedt ham oppdatere profilen sin. Jeg ble spurt av Facebook i går om jeg ville oppdatere "om meg" så da gjorde jeg det for jeg hadde ikke noe bedre å ta meg til. Anonymkode: ffd8a...785 det får jeg og spørsmål om men jeg må uansett trykke på forholdstatus for å endre den så denne endringen skjer ikke av seg selv Anonymkode: 35e0a...b84 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #8 Skrevet 24. januar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jo håpe det er noe sånt.... uff. Kjenner jeg blir skikkelig sjalu. Vil ha han for meg selv. Anonymkode: 5619f...fa7 nei, singelstatusen oppdaterer seg ikke automatisk på det viset. han må selv inn å trykke på dette. siden han ikke hadde noen forholdstatus der fra før så har han nå satt den fra vises "kun meg" til at den vises for venner eller offentlig. dette skjer ikke automatisk, dette har han gjort bevisst Anonymkode: 35e0a...b84 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #9 Skrevet 24. januar 2020 Singelstatusen har vel alltid stått der, men han har endret innstillingen fra «Kun meg» til «Venner» / «Offentlig». Er vel ingenting å legge seg opp i. Jeg har også skjult at jeg er singel, fordi jeg ikke har noe behov for å vise min sivilstatus. Anonymkode: 5c572...7c4
OnFire Skrevet 24. januar 2020 #10 Skrevet 24. januar 2020 Nybegynnerfeil av ham. Urutinert. Jeg ville ikke konfrontert ham med det, men ville tenkt meg grundig om hvis jeg var deg, og prøvd å følge litt med på ham i en periode, hvis det lar seg gjøre. Null ubeskyttet sex i hvert fall. Og så vurdert å droppe hele fyren. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #11 Skrevet 24. januar 2020 Tok en prat med han i går, nevnte ikke dette men lurte på hva han tenkte om oss. Han sa at han likte veldig godt å være sammen med meg, og at han gjerne vil ha følelser for meg men de har ikke kommet. Enda. Han vil prøve litt til. Men da vet jeg det, og investerer ikke mer i dette på en stund. Glad jeg spurte. Han er nok på utkikk etter andre. ts Anonymkode: 5619f...fa7 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #12 Skrevet 24. januar 2020 Er han mye yngre enn deg? Anonymkode: e70a8...895
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #13 Skrevet 25. januar 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Tok en prat med han i går, nevnte ikke dette men lurte på hva han tenkte om oss. Han sa at han likte veldig godt å være sammen med meg, og at han gjerne vil ha følelser for meg men de har ikke kommet. Enda. Han vil prøve litt til. Men da vet jeg det, og investerer ikke mer i dette på en stund. Glad jeg spurte. Han er nok på utkikk etter andre. ts Anonymkode: 5619f...fa7 Å ikke bruke mer tid på han kan nok være smart av deg, du sparer deg selv for mye frustrasjoner. Personlig fikk jeg kontakt med en på match og vi har omtrent snakket på tlf hver dag over en periode. Men å få til et møte har ikke vært enkelt, delvis pga min livssituasjon, delvis pga han jobber mye, men også fordi vedkommende bare snakket det vekk når jeg tok opp temaet. For litt siden forandret han adferd totalt, og svarte kun kort på meldinger og ingen tlf samtaler. Når jeg spurte han var svaret at han prioriterte venner mm noe som er greit nok, men det forklarte fortsatt ikke den store forandringen. Mitt valg da var å enten velge å fortsette og håpe at vi skulle få truffet hverandre til tross for en dårlig magefølelse, eller å bare ta hans signaler på alvor og kutte all kontakt. Jeg valgte det siste, og det er tøft ettersom jeg likte han godt, ønsket å treffe han og hadde ett håp om at det kunne bli oss. Men erfaring tilsier at han ikke var interessert i meg og da ville jeg bare blitt mer frustrert og kastet bort tiden min på ett menneske som ikke fortjener min tid. Anonymkode: 6b4e7...607 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #14 Skrevet 25. januar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er han mye yngre enn deg? Anonymkode: e70a8...895 Nei, ti år eldre. Hvordan det? Anonymkode: 5619f...fa7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #15 Skrevet 25. januar 2020 På 24.1.2020 den 15.55, AnonymBruker skrev: Tok en prat med han i går, nevnte ikke dette men lurte på hva han tenkte om oss. Han sa at han likte veldig godt å være sammen med meg, og at han gjerne vil ha følelser for meg men de har ikke kommet. Enda. Han vil prøve litt til. Men da vet jeg det, og investerer ikke mer i dette på en stund. Glad jeg spurte. Han er nok på utkikk etter andre. ts Anonymkode: 5619f...fa7 Kanskje litt tidlig for noen å begynne å mase om hvilken vei det går etter kun en måned. Er glad mine kjæreste hadde litt mer tålmodighet enn det. Jeg trenger mer tid enn en måned for å utvikle store følelser selv om jeg var svært betatt Anonymkode: 35e0a...b84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå