Gå til innhold

Hva angrer du mest på i livet?


Hundemamma97

Anbefalte innlegg

Jeg er 23 år og har en haug av ting jeg angrer på her i livet. Har en tendens til å henge meg veldig opp i ting også da. Det er alt fra folk jeg har møtt, penger jeg har sløset, ting jeg har utsatt meg selv for osv. Skulle ønske man kunne skru tiden tilbake, men da hadde man jo heller ikke hatt den erfaringen man sitter med i dag. Hva er det verste du har gjort, som du angrer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er vanskelig å angre, for man kan ikke gjøre noe med det. Angrer kanskje mest på at jeg har vært snill og slink pike og tatt få sjanser, gjort lite "gærne" tung. 

Skulle ønske jeg hadde vært flinkere til å spare da jeg hadde god økonomi. 

Lurer på hva som hadde skjedd om jeg hadde turt å skille meg tidligere enn jeg gjorde, men det har ordnet seg utrolig bra, så kan ikke si at jeg angrer. 

Kan komme på episoder som jeg angrer på, men tror ikke de som var der tenker like mye på det. 

Alt er erfaring. Det man ikke kan gjøre noe med bør man ikke bruke energi på å gruble over (letter sagt enn gjort, dog), og det man kan gjøre noe med gjør man noe med (si unnskyld, reparer, prøv om igjen). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkoholist

Angrer på alle gangene jeg ikke sa ifra der og da til folk jeg syntes behandlet meg urettferdig,for så og holde deg inni meg til jeg til slutt eksploderte på noen som ikke fortjente det. Er ekstremt konfliktsky, men det er bedre å ta det der og da med personen det gjelder. Lett å få dårlig samvittighet, men da er det ihvertfall ute av verden etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Krok1 skrev:

Synes det er vanskelig å angre, for man kan ikke gjøre noe med det. Angrer kanskje mest på at jeg har vært snill og slink pike og tatt få sjanser, gjort lite "gærne" tung. 

Skulle ønske jeg hadde vært flinkere til å spare da jeg hadde god økonomi. 

Lurer på hva som hadde skjedd om jeg hadde turt å skille meg tidligere enn jeg gjorde, men det har ordnet seg utrolig bra, så kan ikke si at jeg angrer. 

Kan komme på episoder som jeg angrer på, men tror ikke de som var der tenker like mye på det. 

Alt er erfaring. Det man ikke kan gjøre noe med bør man ikke bruke energi på å gruble over (letter sagt enn gjort, dog), og det man kan gjøre noe med gjør man noe med (si unnskyld, reparer, prøv om igjen). 

Du skal være veldig glad du aldri har gjort gærne ting. Bedre å angre på noe man aldri gjorde enn noe man gjorde, mener nå jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...