Gå til innhold

Sende mld til eksen om at jeg endelig er fullstendig ferdig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt litt kontakt med eksen da jeg har tatt det veldig tungt. Nå føler jeg endelig at jeg er ferdig med han. Bør jeg sende han en melding som forklarer dette og at jeg ikke ønsker mer kontakt lenger? Eller skam jeg bare la det dø ut? 

Anonymkode: 5ec7f...fcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har hatt litt kontakt med eksen da jeg har tatt det veldig tungt. Nå føler jeg endelig at jeg er ferdig med han. Bør jeg sende han en melding som forklarer dette og at jeg ikke ønsker mer kontakt lenger? Eller skam jeg bare la det dø ut? 

La det dø ut. En forklaring blir bare for dumt 

Anonymkode: decd5...72a

• Liker 5
Skrevet

La det dø ut ved å ikke ta kontakt. Å sende melding om at må kutte han ut sier jo heller at du ikke er ferdig med han, og må kutte han ut for å komme over det. 

Anonymkode: 03730...9e5

• Liker 11
Skrevet

Ts her. Jeg ønsker ikke at han skal fortsette å tro at jeg er interessert i å finne på ting osv. Derfor jeg tenkte å sende en melding som sier enkelt og greit at jeg ikke har lyst til å være med han lenger og at jeg ikke lenger har behov for at han er der for meg. Dumt? 

Skrevet

Men hvorfor ikke bare si det når han evnt spør deg om noe? Før den tid kan du bare la han være og gjøre din egen greie. 

Anonymkode: 03730...9e5

• Liker 7
Skrevet

Ville droppet å sende en slik melding, det kan indikere at du ikke er helt ferdig med han eller skape en unødvendig krangel. Med mindre han maser i tide og utide på å finne på noe, så kan du like gjerne bare tone det ned gradvis slik at man ikke skaper noe drama. 

Anonymkode: dc367...795

• Liker 3
Skrevet

Tenker det er en grunn til at det er slutt, og han vil nok forstå det om du har behov for å ha litt avstand, selvom han kanskje ikke liker det. 

Om du får sjelero av å gi beskjed, synes jeg du skal gjøre det. Om du klarer å bare la forholdet fade ut uten at det plager deg, kan du gjøre det også. Gjør det som kjennes rett for deg :)

Skrevet

Neste gang han tar kontakt kan du jo bare si det som du føler, at du ikke ønsker mer kommunikasjon mellom dere.😊

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er kleint.

Og virker ikke som du er over han, da hadde du ikke tenkt den tanken.

Er det personer du helst ikke vil ha kontakt med, kommet det frem av seg selv.

At du sier nei til invitasjoner, sender ikke meld først, svarer høflig men lite engasjerende osv 

Anonymkode: ea04e...e3d

• Liker 4
Skrevet

Er vel ikke ferdig med han om du sender melding.....

Anonymkode: 31ad7...ab0

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tolket det som at du ønsker en reaksjon og at du ikke er over meg. La det dø ut bare. Du kan heller svare ærlig dersom han spør senere

Anonymkode: 970fb...775

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...