Gjest Deltidsmamma Skrevet 23. januar 2020 #1 Del Skrevet 23. januar 2020 Hva skal til for at man lykkes i blogg verden? Hva vil du lese i en blogg? Hva slags forventniger har du til en blogg, hvis blogger er voksen kontra ung? Jeg bare lurer, siden jeg ser at bloggere diskuteres her inne. Og ja det er sånn at jeg har også vært med å diskuterer bloggere jeg også og jeg tenker ikke å starte blogg men sønnen min skal skrive om blogg i skolesammenheng og påvirkning og ikke påvirkning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gazpacho Skrevet 24. januar 2020 #2 Del Skrevet 24. januar 2020 Blogg er vel ganske utdøende. Han kan kanskje heller ta for seg YouTube eller Instagram som er mye mer poppis blant de unge? Og dette er vel uansett noe han skal gjøre research på og ikke du, hehe 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deltidsmamma Skrevet 27. januar 2020 #3 Del Skrevet 27. januar 2020 På 24.1.2020 den 17.11, Gazpacho skrev: Blogg er vel ganske utdøende. Han kan kanskje heller ta for seg YouTube eller Instagram som er mye mer poppis blant de unge? Og dette er vel uansett noe han skal gjøre research på og ikke du, hehe 😁 Ja men han er ikke en som tør p spørre og vi kommer ikke til å hjelpe han annet enn at jeg sa at jeg skulle spørre her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 16. februar 2020 #4 Del Skrevet 16. februar 2020 Blogg er på vei ut, de fleste blogger idag er veldig ensformige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå