Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Et lite spørsmål til dere erfarne tinder- brukere: Det hender flere ganger gjennom en uke at jeg får varsel i appen, så blir jeg glad fordi jeg tror jeg har fått melding eller match, men så går jeg inn, og ingenting har skjedd. Sånn har det pågått helt siden jeg begynte å bruke appen for et halvt år siden. Er det flere som oppleve dette? Blir skuffet hver gang det skjer😕

Anonymkode: ac769...8c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd det noen ganger. Jeg får en match eller en melding, men når jeg åpner appen for å kikke, er det intet der. Jeg antar det er fordi vedkommende sletter matchen før jeg rekker å se. Sannsynligvis betyr det at jeg gir et godt førsteinntrykk, men når hun kikker litt mer på bildene, og leser teksten, går det opp for henne at dette ikke var så lurt likevel. ;)

Skrevet

Tinder er en sex app...Spesielt for menn, og en del kvinner som kun vil ha sex eller være utro.

Anonymkode: e4b67...29f

• Liker 1
Skrevet

Hendte meg jevnlig hvis jeg koblet til mobilnett på et visst ttdspunkt. Tror det er appen som lurer deg bevisst for å få deg til å åpne den, eller så er det en feil med Tinder. Tror altså ikke at det er folk som liker og fjerner liken hver gang, til det skjedde det hvert fall meg for regelmessig.

Anonymkode: 837c5...c7f

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er en sex app...Spesielt for menn, og en del kvinner som kun vil ha sex eller være utro.

Dette stemmer ikke. Jeg vet om flere som har giftet seg med noen de møtte på Tinder. Jeg har selv en kjæreste som jeg møtte der inne, og ingen av oss var ute etter bare et ligg i utgangspunktet heller.

Anonymkode: 6d148...760

• Liker 4
Gjest Sweet Ingrid
Skrevet

Får man ikke et varsel om en match endrer noe på profilen sin også?

Skrevet

Det har lenge vært problemer med dette. Du må lukke appen helt og åpne den igjen, så kommer meldingene opp

Anonymkode: 96953...722

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri opplevd. Alle damer jeg dater og skriver med er ute etter varig forhold. 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer ikke. Jeg vet om flere som har giftet seg med noen de møtte på Tinder. Jeg har selv en kjæreste som jeg møtte der inne, og ingen av oss var ute etter bare et ligg i utgangspunktet heller.

Anonymkode: 6d148...760

Samme her 😍

Anonymkode: d71d5...6c0

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Dette skriver du i alle tråder om Tinder... Bitter fordi du ikke får matcher der eller?

Mitt inntrykk er ikke dette, jeg har fått kontakt med flere seriøse menn der inne, og kjenner flere som har funnet sin livspartner der.

Anonymkode: af752...506

• Liker 2
Skrevet

Det som irriterte meg var at jeg fikk varsler selv om jeg var logget ut av appen. Og det var ikke gjennom sms eller mail. 

Til avsporingen; Tinder blir det du gjør det til. Bruker du det som en sex-app, så blir det vel det da.  Pga den enorme brukerbasen, så er det heller ikke noe problem å bruke den til seriøs dating. 

Anonymkode: 18e75...db2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...