Gå til innhold

Snorker så høyt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er blitt fortalt av samboer jeg snorker veldig høyt. Har gjort det lenge, men ifølge han er det blitt høyere de siste månedene. Noen som vet hva grunnen til det kan være? 

Skal til en øre- nese- hals lege snart, for å forhåpentligvis bli kvitt snorkingen. Noen som har vært på undersøkelse for snorking hos lege? Hvordan foregår det?

Anonymkode: 0f5fe...787

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært hos spesialist som så inn i nesen min og ørene mine, var litt ubehagelig men det gikk veldig fint!

I mitt tilfelle hadde jeg forstørrede nesemuslinger, og måtte ta en allergitest. Den viste seg å være positiv på støv og husstøvmidd, så fikk allergitabletter. Legen sa først og fremst at jeg måtte gå ned i vekt, for allergipillene hjalp bare til en viss grad. Gått ned 10 kg nå og må si at det har vært det mest effektive. Har gått fra å snorke hver eneste natt til kanskje 1-2 ganger i løpet av 2 uker. Tar nå allergipiller når jeg kjenner at jeg blir stram i halsen og tett i nesa, noe som hjelper litt på de verste dagene.

Håper min erfaring hjalp deg litt og lykke til! 

Skrevet
3 timer siden, Jalee skrev:

Vært hos spesialist som så inn i nesen min og ørene mine, var litt ubehagelig men det gikk veldig fint!

I mitt tilfelle hadde jeg forstørrede nesemuslinger, og måtte ta en allergitest. Den viste seg å være positiv på støv og husstøvmidd, så fikk allergitabletter. Legen sa først og fremst at jeg måtte gå ned i vekt, for allergipillene hjalp bare til en viss grad. Gått ned 10 kg nå og må si at det har vært det mest effektive. Har gått fra å snorke hver eneste natt til kanskje 1-2 ganger i løpet av 2 uker. Tar nå allergipiller når jeg kjenner at jeg blir stram i halsen og tett i nesa, noe som hjelper litt på de verste dagene.

Håper min erfaring hjalp deg litt og lykke til! 

Takk for svar :)

Regner med jeg får beskjed jeg må ned i vekt.

Kan jeg spørre hvordan du fikk til å gå ned 10 kg? 

Skrevet

Keto og styrketrening. 

Jævlig kjip beskjed å få fra legen, var lei meg en god stund etterpå. Hold ut så skal det nok gå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...