Gå til innhold

Streaming Tv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg har bare noen spørsmål som jeg lurte på, sikkert litt dumme spørsmål, men håper noen vet :) Jeg har søkt og lest, men forstod ikke helt. Hvordan fungerer egentlig streaming tv? Hva er forskjellen med streaming tv og vanlig tv? Hvordan kobler man til og setter sammen dette? Hvor mange metoder er det for å tilkoble dette og hva heter metodene/hvordan kobles det til? Er det en boks man kjøper og så er det apper på den som man bare laster ned og bruker via boksen? Eller MÅ man bruke nettbrett, mobil telefon og pc for dette? Min pc er ødelagt, jeg har ikke nettbrett og har ikke lyst å bruke telefonen min til det da jeg hele tiden sitter med den og snakker. Tusen takk for svar :) 

Anonymkode: 64bca...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svarer ikke på alle spørsmålene dine her, men det jeg tenker du skal ha er en Apple TV. Det er som du skriver, en boks du kan ha appene til forskjellige strømmetjenester på. Du trenger bare wifi og HDMI-inngang på TVen - og strøm såklart 😛 TVen kan være helt vanlig, den. Apple TV er veldig brukervennlig og enkelt. 

Selv bruker jeg chromecast, det er bare en liten rimelig dings du putter i HDMI-inngangen på TV og så kan du caste fra for eksempel mobilen. Du har altså appene for strømmetjenester på telefonen. Du kan fremdeles ringe og bruke mobilen som vanlig imens du caster. 

Du kan også kjøpe en smart-TV, altså en TV som er koblet på nett og så kan du ha appene direkte på den. 

Anonymkode: 18751...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...