AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #1 Skrevet 22. januar 2020 Jeg har datet en mann en liten stund, og jeg er blitt svært betatt. Jeg følte han var det av meg også, så jeg skrev at jeg var blitt betatt og at det skilte i magen når jeg så han idag, og ønsket han en fin kveld. Vi skal møtes imorgen igjen. Han skrev "Jeg vet ikke helt hva jeg skal si" "Ha en fin kveld du også, gleder meg til å se deg igjen imorgen 😘". Jeg følte det var veldig miksende signaler, og ble veldig usikker. Han kan vel umulig være betatt tilbake? Anonymkode: a6152...7b5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #2 Skrevet 22. januar 2020 Ingen som har noen tanker? Anonymkode: a6152...7b5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #3 Skrevet 22. januar 2020 Tenker kanskje at han reagerte enten for måten du skrev det på. "Det kilte i magen når jeg så deg i dag", ja hva skal man svare uten at det høres teit ut? Eller så er han ikke betatt enda, men dater deg enda for å finne ut hva han føler og kunne rett og slett ikke gi deg et ordentlig svar. Han skrev jo at han gleder seg til å se deg i morgen, så han er fortsatt nysgjerrig på deg og vil se deg uansett så tror ikke du skal bekymre deg for mye. Jeg hadde personlig ikke visst hva jeg skulle svart på kilte i magen setningen, jeg hadde blitt klein helt ærlig. Men hver sin smak. Anonymkode: ed348...3cf 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 Han ble smigret, men er ikke helt der selv. Ro ned følelsene dine, så kanskje hans kommer etterhvert også Anonymkode: 3e8f3...d51 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå