Krok1 Skrevet 22. januar 2020 #21 Skrevet 22. januar 2020 48 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Det høres veldig betryggende ut. Leit å høre at ikke alt gikk som forventet. 😕 Ville du anbefalt å ringe lege/jordmor så tidlig nå? Anonymkode: b036c...0e Ser ihvertfall ingen grunn til å vente. Jeg ville ha den bekreftelsen ihvertfall. Første gang fikk jeg innvendig ul i 5. Uke, og fikk se hjerteslagene, det var helt magisk! (vi hadde vært ufrivillig barnløse og prøvere lenge, og hadde kontakt med en privat jordmor ifm prøverørsprosess, som vi til slutt slapp :D)
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #22 Skrevet 23. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha nei, ser det ikke er noe vits nå. Tror jeg venter noen uker til med det. 😂 Tror du jeg burde kontakte jordmor de neste dagene bare for å sjekke alt annet er i orden? Er så nervøs og spent! Anonymkode: b036c...0e3 Du er ennå tidlig i graviditeten, så er egentlig ikke noe å sjekke. Skjønner at du er nervøs og spent, det er naturlig. Jeg ville ringt helsestasjon en av de nærmeste dagene og hørt med de nær de tenker at det er greit med en time hos jordmor. Lykke til, vet at tiden går sakte i begynnelsen, men det er ikke annet å gjøre enn å være tålmodig 😊 Anonymkode: c63c6...7e1 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #23 Skrevet 23. januar 2020 Om du ønsker å snakke om det og å gå info er det ingenting i veien for å kontakte jordmor allerede nå gratulerer! Anonymkode: 26e53...a70
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #24 Skrevet 26. januar 2020 På 23.1.2020 den 0.52, Krok1 skrev: Ser ihvertfall ingen grunn til å vente. Jeg ville ha den bekreftelsen ihvertfall. Første gang fikk jeg innvendig ul i 5. Uke, og fikk se hjerteslagene, det var helt magisk! (vi hadde vært ufrivillig barnløse og prøvere lenge, og hadde kontakt med en privat jordmor ifm prøverørsprosess, som vi til slutt slapp :D) Hei! Ringte jordmora på fredag for å informere og da spurte hun om jeg ville ha time på onsdag, noe jeg takket ja til. Åh, det kan jeg tenke meg til! Må ha vært litt av en opplevelse. ❤️ På 23.1.2020 den 1.00, AnonymBruker skrev: Du er ennå tidlig i graviditeten, så er egentlig ikke noe å sjekke. Skjønner at du er nervøs og spent, det er naturlig. Jeg ville ringt helsestasjon en av de nærmeste dagene og hørt med de nær de tenker at det er greit med en time hos jordmor. Lykke til, vet at tiden går sakte i begynnelsen, men det er ikke annet å gjøre enn å være tålmodig 😊 Anonymkode: c63c6...7e1 Har time nå på onsdag og gleder meg enormt! Veldig spent. Ja, det føles ut som evigheter! Tusen takk ❤️ På 23.1.2020 den 8.55, AnonymBruker skrev: Om du ønsker å snakke om det og å gå info er det ingenting i veien for å kontakte jordmor allerede nå gratulerer! Anonymkode: 26e53...a70 Tusen takk❤️ Anonymkode: b036c...0e3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #25 Skrevet 26. januar 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Ringte jordmora på fredag for å informere og da spurte hun om jeg ville ha time på onsdag, noe jeg takket ja til. Åh, det kan jeg tenke meg til! Må ha vært litt av en opplevelse. ❤️ Har time nå på onsdag og gleder meg enormt! Veldig spent. Ja, det føles ut som evigheter! Tusen takk ❤️ Tusen takk❤️ Anonymkode: b036c...0e3 Så bra at du har fått time ❤️ Alltid greit å snakke med en jordmor 😊 Anonymkode: c63c6...7e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå