oliviam Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Jeg har snappet mye med en person, vi var altså venner på snap og storyene kom opp under «Venner». Etterhvert sluttet jeg å få snapper, men har etter dette sendt 2-3 bilder som har blitt åpnet, men uten svar. Så ser jeg plutselig i dag at denne personens story har havnet under abonnenter og ikke venner. Har jeg blitt slettet selv om jeg kan sende snapper til denne personen? Trykket selvfølgelig «av» på abo så får ikke sjekket om jeg ser snapscore da personen er borte fra min liste nå. Lå på vennelisten helt til jeg trykket «av». Noen som vet?
Baktusen Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 Jeg er rimelig sikker på at vedkommende har slettet deg da ja. Har opplevd det ved to anledninger selv at noen sin story har havnet under abonnent, (hvor jeg vanligvis finner type spårtsklubben og lignende, som jeg har offentlig fulgt) og ved begge anledninger hadde de fjernet meg som venn ja.
Nysgjerrig95 Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 Jepp, du er nok slettet. Personen har nok åpen profil så derfor kan du fortsatt sende snapper til vedkommende
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 Ja slettet. Fuck han Anonymkode: dd564...ce2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå