Gå til innhold

Kan vanilje og BDSM fungere sammen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaringer med å ha en kjæreste som har helt andre preferanser i senga? 

Har dere lyktes å møtes på midten? 

Anonymkode: 39df5...3d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet så kan det bli vanskelig. Det spørs hvor viktig det er for den personen som er into bdsm, og eventuelt hvor mye den som er vanilje er villig til å utforske. 

Jeg vil tro det kan bli vanskelig dersom de ikke kan møtes noe sted på midten. Det er jo elementer av bdsm svært mange kan like. 

Anonymkode: 3aca4...788

• Liker 1
Skrevet

Ja ting må ikke være så svart hvitt. Om man KUN tenner på bdsm er det noe galt med en. Men de fleste har et vanlig sexlkv med en kombi av både vanilje og bdsm og det ene iblandt og det andre iblandt men helt vanlig sex i mellom stort sett. 

Anonymkode: bfe75...da2

Skrevet

Tror ikke det går an å møtes på midten og være fornøyd over tid. Her gjelder det å tenne på det partneren tenner på, fordi det tenner ham eller henne, og møtes på hverandres sider innimellom. Så må det å tenne den andre være en viktig del for å unngå komedie eller tragedie.

Skrevet

Begge deler funker. Tror jeg. Vil gjerne ha en som liker vanilje og litt soft bdsm i hvertfall.. variasjon, krydder og større reportuar. Blir Ikke alt så fort kjedelig. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Vi gjør begge deler. Desto mer vi kommer inn i bdsm, jo mer intens og deilig blir vaniljen. Mangfold og variasjon!🤟

Skrevet

Kommer an på hvor mye bdsm du trenger. 24/7 vil jo aldri fungere. Men er det mer det at du liker han tar kontrollen/dominerer og feks spanker, ligger litt, tar deg hardt, bruker håndjern osv så kan det fungere. Men hadde fungert dårlig på meg om jeg merket at han var usikker og ikke likte det. For meg må han være bestemt, ha selvtillit og være trygg på seg selv. Gjerne framstå litt autoritær. Altså en sjenert pingle hadde blitt kastet på dør. 

Vi har stort sett vaniljesex i hverdagen, men hender han av og til dytter meg ned for å suge, spanker litt osv. I helgene med bedre tid osv så blir det gjerne mer bondage. Greit å ha noe å glede seg til og ikke bli "ødelagt" fordi man ikke klarer ha normal sex fordi man er for godt vant til at visse elementer må utføres.

Anonymkode: 8ea9c...577

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...