Gå til innhold

De beste seriene /filmene på Netflix?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har atter en gang logget på Netflix uten å finne noe å se, har noen av dere noen gode tips?

 

De siste seriene jeg har sett på Netflix er : you, og Messiah. 

Så føler jeg følger med når det kommer noe nytt, men finner ikke noe nå..

Anonymkode: efa5f...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The Good Place og Brooklyn Nine Nine. Brilliante komedier! 😍 

Anonymkode: e437b...9ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The crown" er utrolig bra synes jeg. Hvis man er interessert i britisk historie. Holder på med sesong 3 av 3, men det er snakk om å lage en fjerde sesong også. Det håper jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Breaking bad er det beste på Netflix. 

Uff nei den er så oppskrytt. 

Anonymkode: 371fe...423

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Million skrev:

"The crown" er utrolig bra synes jeg. Hvis man er interessert i britisk historie. Holder på med sesong 3 av 3, men det er snakk om å lage en fjerde sesong også. Det håper jeg.

Sesong 4 er vel under produksjon. https://www.oprahmag.com/entertainment/tv-movies/a29812468/the-crown-season-4-cast-release-date-news/ (Jeg sliter litt med å se for meg Gillian Anderson som Margaret Tatcher, men det blir spennende.) De har, etter hva jeg forstår, tenkt å lage 6 sesonger av The Crown, slik at serien møter nåtiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloodline.  Familiedrama med drap og MYE spenning

Black mirror.   Enkeltstående episoder om mellommenneskelige forhold, sci fi og fremtiden, slukte denne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Million skrev:

"The crown" er utrolig bra synes jeg. Hvis man er interessert i britisk historie. Holder på med sesong 3 av 3, men det er snakk om å lage en fjerde sesong også. Det håper jeg.

Om man skal lære historie burde man ikke se på tv serier. Da burde man lese bøker eller se på dokumentarer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Om man skal lære historie burde man ikke se på tv serier. Da burde man lese bøker eller se på dokumentarer.

Den serien er ganske autentisk, men jeg er enig i at man bør spe på med dokumentarer og bøker, ja, skal man lære noe :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atypical er noe av det beste Netflix har synes jeg. Ellers likte jeg sesong en av The Umbrella Academy. Mange skryter av The Witcher også, den har jeg ikke sett foreløpig. Ellers har de Vikings da, jeg har sett en del av det, men er ikke helt ajour for øyeblikket. 

Ares kommer jo opp som et forslag dersom man har sett You, da, vet ikke om det kan være noe? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Quicksand - størst av alt.

Bare pass på at du får svensk tale og ikke engelsk, for det var horribelt å se de to første episodene med engelsk tale da det er dubbet fra svensk til engelsk 😬

Anonymkode: 40665...54c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nytt, men jeg likte: de urørlige, shutter island, papirhuset (holder på nå, er dubbet til engelsk), orphan black, modern family

Anonymkode: 876f3...54b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...