AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Hva er deres erfaringer? Hvor lenge holdt du det gående før du ga opp? Hva var muligens årsak til at de unngikk et treff? Har vært borti flere slike nå, Og kan ikke helt forstå hva de er ute etter.. Anonymkode: 2cb0b...ddb
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 Gifte ute etter spenning Anonymkode: 32984...b88
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 La til en på snap og han ville bare sexte og det kjeder meg når jeg ikke kjenner fyren.🤨 Mulig han var i et forhold men da var dama i så fall mye borte. Anonymkode: c7484...d41
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 Hadde blitt litt mistenksom da, ikkje nødvendigvis gift men i hvertfall involvert eller mer interessert i en annen kvinne. Har deg som backup, i tilfelle det ikke funker eller hun er utro. Anonymkode: fe299...bbc 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #5 Skrevet 21. januar 2020 Spurte du om å treffe de? Anonymkode: e3c46...26c
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #6 Skrevet 21. januar 2020 Jepp, det er vanlig 🔥 Anonymkode: 5aea4...48f 1
Stina234 Skrevet 21. januar 2020 #8 Skrevet 21. januar 2020 Han er sikkert gift og er kun ute etter spenning.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #9 Skrevet 21. januar 2020 Kanskje noen som nylig har blitt single etter langt seriøst forhold? Kvinne her, men jeg har gjort det samme. Var egentlig ikke klar for forhold, eller å møte noen, ville bare sondere litt. Anonymkode: 5d9ca...a77 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #10 Skrevet 21. januar 2020 Jeg skrev en gang med en som i 8 måneder stadig utsatte at vi skulle møtes. Han bodde i Nord-Norge så hadde liksom en god "grunn". Til slutt skulle han reise til Østlandet (hvor jeg bor), men da ble det helt stille, og han svarte aldri på meldingene jeg sendte. En sleip og uærlig drittsekk av en fyr, men jeg forstå aldri hva han egentlig var ute etter. Hva det ga han liksom? Etter dette har jeg blitt "vaksinert" mot denne typen menn. Er de ikke med på å møtes innen rimelig tid så er det over og ut for min del. Gidder ikke det tullet der igjen. Anonymkode: ef2f6...bac 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #11 Skrevet 21. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev en gang med en som i 8 måneder stadig utsatte at vi skulle møtes. Han bodde i Nord-Norge så hadde liksom en god "grunn". Til slutt skulle han reise til Østlandet (hvor jeg bor), men da ble det helt stille, og han svarte aldri på meldingene jeg sendte. En sleip og uærlig drittsekk av en fyr, men jeg forstå aldri hva han egentlig var ute etter. Hva det ga han liksom? Etter dette har jeg blitt "vaksinert" mot denne typen menn. Er de ikke med på å møtes innen rimelig tid så er det over og ut for min del. Gidder ikke det tullet der igjen. Anonymkode: ef2f6...bac Helt enig. Men har nesten alltid sagt at jeg vil heller møtes snarlig, enn å chatte lenge. Man kan avklare noe i et par meldinger, siden alt ikke kommer fram i en liten tekst. Men man vet ikke hva man egentlig har å gjøre med før man møtes irl. Bortkastet tid og energi å chatte så lenge. Og, jeg spør alltid, om han ikke rekker å spørre først. Og, på tinder; jeg sender alltid melding først om jeg er først til å oppdage matchen. Det gjør ikke menn lenger, tydeligvis. De ligger der å venter på at kvinnen skal ta regi, så de kan få oppmerksomhet til egoet sitt. Jeg må tydeligvis ha kommet borti mye dårlig, eller det er en ny trend eller standard som er oppstått. Anonymkode: e3c46...26c 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #12 Skrevet 21. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Helt enig. Men har nesten alltid sagt at jeg vil heller møtes snarlig, enn å chatte lenge. Man kan avklare noe i et par meldinger, siden alt ikke kommer fram i en liten tekst. Men man vet ikke hva man egentlig har å gjøre med før man møtes irl. Bortkastet tid og energi å chatte så lenge. Og, jeg spør alltid, om han ikke rekker å spørre først. Og, på tinder; jeg sender alltid melding først om jeg er først til å oppdage matchen. Det gjør ikke menn lenger, tydeligvis. De ligger der å venter på at kvinnen skal ta regi, så de kan få oppmerksomhet til egoet sitt. Jeg må tydeligvis ha kommet borti mye dårlig, eller det er en ny trend eller standard som er oppstått. Anonymkode: e3c46...26c Been there, done that. Nå er jeg mann, men har opplevd slike ting selv. Etter mye sånt , og useriøse forhold så gadd jeg ikke mer. Og det var heldigvis da jeg var så heldig å bli kjent med min nåværende kjæreste <3 Vi ble kjent i Januar 2018 og traff hverandre i April 2018, men det var absolutt ikke ille det <3 Det var av helt andre grunner at det tok litt tid, og jeg visste at dette ikke var bortkastet chat som ikke førte noe sted. 8 måneder er ekstremt ille, og selv om jeg har vært borti 8+ måneder før så var det uaktuelt etter det + en jeg måtte vente 6 måneder på å gjøre lignende igjen. Januar - April var innafor, kunne gjerne ventet lenger for akkurat denne personen, for de andre burde jeg ha kuttet ut lenge før det gikk så langt som 8 og 6 måneder. Skjønner meg ikke på mannfolk som bruker så lang tid. Er ikke alltid nødvendigvis at dem er gift, for det er en grense på hvor lenge en mann kan holde på sånn før hans kjæreste eller kone begynner å reagere. Jeg tror at mange mannfolk enten kjeder seg eller er rett og slett kun ute etter sex. Og at disse som er ute etter sex prøver å finne ut om de har en sjanse, har de ikke det kan det hende at dem enten bare slutter å prate eller prøver å lure personen de prater med (fordi at de blir skuffet og sure) Skjerp dere mannfolk, tenk hvis noen gjorde noe lignende mot dere? Anonymkode: 1ef61...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #13 Skrevet 21. januar 2020 Sexting. Aldri send lettkledd bilder eller sexchat før dere møtes. Mange menn samler på random jenter å sexte med og skaper ikke noe bånd til jentene eller har planer om å møtes selvom de later som. Anonymkode: 32984...b88 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #14 Skrevet 22. januar 2020 Tror jeg har hørt at noe rundt 1/3 eller 1/4 av dem på tinder er dere bare for underholdningens skyld. Noen av dem synes det er gøy og swipe og få matcher uten at de gidder å snakke med noen. Mens noen synes det i tillegg er gøy å chatte uten at de vil noe mer. Tror det bare er greit å luke ut disse så fort som mulig egentlig, og ikke ta det personlig Anonymkode: bd67d...a32
GrønnNellik68 Skrevet 22. januar 2020 #15 Skrevet 22. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Sexting. Aldri send lettkledd bilder eller sexchat før dere møtes. Mange menn samler på random jenter å sexte med og skaper ikke noe bånd til jentene eller har planer om å møtes selvom de later som. Anonymkode: 32984...b88 Enig er nok mange i den potten. 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #16 Skrevet 23. januar 2020 Det er gjerne menn som trives best med å være single, men som ønsker litt spenning ved siden av. Anonymkode: d01aa...3a0 1
Gjest UngMann1986 Skrevet 23. januar 2020 #17 Skrevet 23. januar 2020 På 22.1.2020 den 0.35, AnonymBruker skrev: Sexting. Aldri send lettkledd bilder eller sexchat før dere møtes. Mange menn samler på random jenter å sexte med og skaper ikke noe bånd til jentene eller har planer om å møtes selvom de later som. Anonymkode: 32984...b88 Har opplevd flere ganger å sexte med kvinner, for så å møtes siden. Så det finnes nok unntak !
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #18 Skrevet 23. januar 2020 På 21.1.2020 den 19.03, AnonymBruker skrev: La til en på snap og han ville bare sexte og det kjeder meg når jeg ikke kjenner fyren.🤨 Mulig han var i et forhold men da var dama i så fall mye borte. Anonymkode: c7484...d41 Samme her. Møtt en på tinder som virker redd for å møte meg. Vil bare sexte og at jeg skal sende nudes. Jeg har gjort det, og han er supergira, men interessen min daler. Kjedelig å bare være runke materiale. Anonymkode: e5fc1...09e
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #19 Skrevet 23. januar 2020 På 22.1.2020 den 0.35, AnonymBruker skrev: Sexting. Aldri send lettkledd bilder eller sexchat før dere møtes. Mange menn samler på random jenter å sexte med og skaper ikke noe bånd til jentene eller har planer om å møtes selvom de later som. Anonymkode: 32984...b88 Hvorfor gjør de det? Personlig vil jeg heller møtes å ha sex enn å drive med sexting med ukjente. Kan godt sexte med menn jeg allerede kjenner, men må ha eb relasjon til fyren for å få noe utav det selv Anonymkode: e5fc1...09e 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #20 Skrevet 23. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gjør de det? Personlig vil jeg heller møtes å ha sex enn å drive med sexting med ukjente. Kan godt sexte med menn jeg allerede kjenner, men må ha eb relasjon til fyren for å få noe utav det selv Anonymkode: e5fc1...09e Enig! Anonymkode: e3c46...26c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå