Gå til innhold

Vurderer å finne en annen dame.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Holder på med en hyggelig og pen kvinne. Vi har holdt på i ca 6 mnd men ikke snakket om noe seriøst. Problemet er at hun er sykepleier så hun tjener mye mindre enn meg. Merker at hun nesten krever eller i det minste forventer at jeg skal legge ut oftere enn henne. Tenker bare at en kvinne med høyere lønn ville hatt mer å tilby og at et forhold til en slik kvinne ville kunne by på mer. Ikke at det er noe galt å være sykepleier, men det viser kanskje at man har litt lave ambisjoner. Vi kunne jo snakket om økonomien men hvis jeg ikke legger ut for ting kan vi bare gjøre ting som hun har råd til. 

Anonymkode: 4ddba...118

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Ditt liv, ditt valg 👍

Anonymkode: fe734...6ab

• Liker 12
Skrevet

Lave ambisjoner ja med tre år høyere utdanning😂 Jeg har like under 500.000 året, og har ikke full ansiennitet. Men regner med dette er en trolletråd.

Anonymkode: ccfd6...f16

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Lave ambisjoner ja med tre år høyere utdanning😂 Jeg har like under 500.000 året, og har ikke full ansiennitet. Men regner med dette er en trolletråd.

Hun tjener kun rundt 370k i året. 3 år er ikke mye å skryte av.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holder på med en hyggelig og pen kvinne. Vi har holdt på i ca 6 mnd men ikke snakket om noe seriøst. Problemet er at hun er sykepleier så hun tjener mye mindre enn meg. Merker at hun nesten krever eller i det minste forventer at jeg skal legge ut oftere enn henne. Tenker bare at en kvinne med høyere lønn ville hatt mer å tilby og at et forhold til en slik kvinne ville kunne by på mer. Ikke at det er noe galt å være sykepleier, men det viser kanskje at man har litt lave ambisjoner. Vi kunne jo snakket om økonomien men hvis jeg ikke legger ut for ting kan vi bare gjøre ting som hun har råd til. 

Hun har ambisjoner å redde livet ditt om du kommer ut for en ulykke eller sykdom. 

Anonymkode: 21853...408

• Liker 31
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heller "lav" lønn og utdanning, enn å fremstå som mindre intelligent. 

• Liker 27
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åpenbart samme gutten som har laget den andre tråden i dag om damer bare ute etter penger 🙄

Anonymkode: fe734...6ab

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har ambisjoner å redde livet ditt om du kommer ut for en ulykke eller sykdom. 

Ikke om han viser denne siden av seg selv til henne... 😅

• Liker 9
Skrevet

Slå opp du. Best for begge. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Nerine_ skrev:

Ikke om han viser denne siden av seg selv til henne... 😅

hehehehe

Det "verste" er vel at de som forplikter seg som sykepleier og lege har forpliktet seg til å hjelpe og redde til og med de som er litt ufordragelige. 

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva får deg til å tro at jo flere år på skole jo høyere lønn? Samboeren tjener rundt 1 mill. med 3 år på videregående.

De fleste i jobb idag har nok penger å leve av, og det viktigste er å ha en jobb man trives i. Masse penger er ikke alt.

Anonymkode: e7ff4...f50

• Liker 1
Skrevet

Ja, du trenger ikke vår tillatelse til å bytte.

Heldigvis er dette ett fritt land, man kan date den man vil :)

Anonymkode: 307f2...252

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om hun tjener 370 i året, jobber hun redusert. Minstelønn for sykepleiere med 0 i ansiennitet er 410k pluss tillegg, som utgjør ca 50k i året.0

Anonymkode: 46d3d...c8f

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hehehehe

Det "verste" er vel at de som forplikter seg som sykepleier og lege har forpliktet seg til å hjelpe og redde til og med de som er litt ufordragelige. 

Det er sjelden de blir dømt for å ha hatt en dårlig dag på jobben 😉

Anonymkode: a795b...25c

Skrevet

Tror ikke du er forelska nok, jeg. 

Anonymkode: b3bc8...68c

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva får deg til å tro at jo flere år på skole jo høyere lønn? Samboeren tjener rundt 1 mill. med 3 år på videregående.

Ha ha ha samme her :) En del spesialisert "etterutdanning" har jeg også da, men masse kurs. Men tjener meget bra med rimelig lav utdanning som er relevant i større deler av yrkeslivet Så de som ser ned på en sykepleier som har 3 år eller lengre utdanning er rett og slett frekk. Dette er et yrke som gjør en enorm samfunninnsats. Ville lett blitt sammen med en sykepleier om vi klaffet sammen. Må være et troll.

Anonymkode: 34c9d...29d

• Liker 4
Skrevet

Da må du slå opp først. Før du finner ei annen.

Anonymkode: 888ee...514

• Liker 2
Skrevet

Hvis du irriterer deg over dette, så er du ikke glad nok i henne. Klart det er litt kjedelig når den ene tjener mye mer, men hadde du vært skikkelig forelsket og følt at hun var kvinnen i ditt liv, hadde dette garantert vært et ikke-problem.

• Liker 1
Skrevet
På 21.1.2020 den 17.25, AnonymBruker skrev:

Trist med mennesker som går så etter det økonomiske. 

Anonymkode: 97f0b...149

• Liker 1
Skrevet

Får ikke følelsen av at du faktisk har et problem ang det økonomiske.. sitter vel heller i det at du ikke føler dere har så mye å skulle snakke om, så da blir det lettere å bli irritert over at hun ikke bidrar så mye økonomisk?

Hvis du har ei som du føler bidrar på mange andre måter så bryr du deg vel ikke like mye om inntekt? For da går det vel mer opp i opp?

Anonymkode: ebedc...ee0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...