Gå til innhold

Tinder/sukker/møteplassen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg trenger gode tips til hvordan man skal gi høflige men samtidig tydelige avslag når en man allerede har skrevet fint nei takk til sender enda en ny melding noen dager etterpå med bare «Hei». 😆

Har mest lyst til å blokkere, men da får jo personen beskjed om at h*n er blokkert? Det er jo litt kjipt..

Anonymkode: 5d364...331

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I sånne tilfeller så er det effektivt å ikke svare eller svare sjelden da dør det ut😊👍🏻

• Liker 1
Skrevet

Så trist med slike folk. Opplevde det mange ganger da man var på Sukker. Synes faktisk synd på de også. 

Anonymkode: 2be1a...0d2

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så trist med slike folk. Opplevde det mange ganger da man var på Sukker. Synes faktisk synd på de også. 

Anonymkode: 2be1a...0d2

Ja jeg syns synd på de jeg også. Har ofte hendt at jeg bare fortsetter å skrive med de, men da ender jeg med å måtte avvise samme person flere ganger, og det er heller ikke noe hyggelig. Også kan man jo ikke bli sympativenn heller. Det er derfor jeg trebger tips til hvordan skrive tydelige avslag på en fin måte.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er dame som har avvist en mann så er det ikke alltid så lett for mannen å skjønne seg på hvordan det skal tolkes. For det er ikke alltid at nei betyr nei. Noen damer gjør seg mindre tilgjengelige/avvisende/mer utfordrende med vilje for å se hvordan mannen responderer. For å teste litt selvtilliten og se hvor interessert mannen faktisk er, og om de gir opp så snart de støter på et lite hinder. 

Som mann hjelper det ikke alltid å være snill gutt og lyde, for ofte er det de mest brautende og pågående som slipper til. Som du selv sier, så fortsetter du jo å prate med dem, og det gjør nok mange andre damer også, og i noen tilfeller kan jo kanskje samtalen på glid igjen og interessen komme tilbake. Er man derimot den snille gutten som velger å ikke skrive mer, så mister man også sjansen på å gjøre en comeback.

Så du må nok bare lære å være tydeligere og mer brutal. 

Anonymkode: 73393...883

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er dame som har avvist en mann så er det ikke alltid så lett for mannen å skjønne seg på hvordan det skal tolkes. For det er ikke alltid at nei betyr nei. Noen damer gjør seg mindre tilgjengelige/avvisende/mer utfordrende med vilje for å se hvordan mannen responderer. For å teste litt selvtilliten og se hvor interessert mannen faktisk er, og om de gir opp så snart de støter på et lite hinder. 

Som mann hjelper det ikke alltid å være snill gutt og lyde, for ofte er det de mest brautende og pågående som slipper til. Som du selv sier, så fortsetter du jo å prate med dem, og det gjør nok mange andre damer også, og i noen tilfeller kan jo kanskje samtalen på glid igjen og interessen komme tilbake. Er man derimot den snille gutten som velger å ikke skrive mer, så mister man også sjansen på å gjøre en comeback.

Så du må nok bare lære å være tydeligere og mer brutal. 

Anonymkode: 73393...883

Ja det fins nok en del av den type menn der ute, har jeg erfart. Og samtidig skal jeg innrømme at jeg ikke alltid er så veldig tydelig når jeg avviser, jeg prøver å skrive så hyggelig avslag som mulig, for jeg syns det er forferdelig å avvise. Jeg skal bli tydeligere😊 Og prøve ut tipset lenger opp om å ikke svare mer etter at jeg allerede har avsluttet kontakt/ avvist. Og bare så det er sagt, disse jeg snakker om, er ikke en gang menn jeg har skrevet med en stund, og iallefall ikke møtt, det dreier seg bare om at jeg har svart på noen få høflighetsfraser før det blir naturlig å avvise. Altså er det ikke snakk om noe comeback når de plutselig sier hei igjen, det er jo ikke noe å komme tilbake fra. Jeg tror mange menn kjeder seg bak tastaturet, og skriver med de tilfeldige kvinnene som gidder å svare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...