AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Har eksem, og etter flere forsøk tidligere (på andre boplasser) har jeg nå funnet en hudlege som visstnok skal være så bra. Jeg skal få tatt allergitester og etterhvert lysbehandling, men først skulle jeg prøve en krem. Har prøvd utallige kremer tidligere, mest med kortison, men tenkte jeg kunne jo prøve én til. Jeg kom på apoteket og skulle ta den ut og den kostet over 400 kr! Fikk helt sjokk. Er ikke det veldig dyrt, spesielt med tanke på at jeg ikke har funnet ut evt allergier enda, hvorfor jeg har eksem? Burde hudlegen advart meg på prisen? Anonymkode: 5630b...1ac
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 Du kunne fint funnet prisen selv på Felleskatalogen.no Uansett, en krem til 400,- er vel verdt å prøve når du har så store plager at du må til hudlege? Anonymkode: def4a...b9c 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 Har kremer en god del mer enn det, uten eksem eller hudproblemer. Så er en av de rimeligste hudkremene jeg har hørt om Anonymkode: f9320...da5 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 Hva slags krem var det? Fuktighetskrem? I så fall er det vel normal pris for en stor flaske Carbaderm, Locobase el.l. Anonymkode: 85cc3...dc1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #5 Skrevet 21. januar 2020 Normal hudlegekrem pris Anonymkode: 13cdb...600
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #6 Skrevet 21. januar 2020 Takk for svar. Skjønner jeg kanskje overreagerer, men alle tidligere kremer jeg har kjøpt til eksemet har vært 200-250, rundt der. Derfor jeg ble så satt ut. Dette er en reseptbelagt krem, Protopic. Har egentlig ikke tro på at den vil fungere, siden jeg har prøvd så mye uten hell, så det føles ikke godt å kaste så mye penger ut av vinduet. Anonymkode: 5630b...1ac
Djungelvrål Skrevet 21. januar 2020 #7 Skrevet 21. januar 2020 Apoteket tar syke priser for det meste, alt jeg kan kjøpe andre steder kjøper jeg andre steder. Apoteket bare utnytter folk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå