AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1221 Del Skrevet 14. september 2023 Capazitet skrev (9 timer siden): Er dette proffesjonelle negler? Nei, dette er mine egne, uprofesjonelle negler. 🤭 Anonymkode: b2d4b...415 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1222 Del Skrevet 14. september 2023 Veldig korte etter en periode med negleriving. Prøver å spare litt på de nå. Anonymkode: 67daf...ecd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1223 Del Skrevet 17. september 2023 Anonymkode: b2d4b...415 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1224 Del Skrevet 18. september 2023 Anonymkode: 67daf...ecd 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1225 Del Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (På 14.9.2023 den 8.04): Nei, dette er mine egne, uprofesjonelle negler. 🤭 Anonymkode: b2d4b...415 Ikke uprofesjonellt dette her. Du er råflink 😍 Kan være stolt🤩 Anonymkode: bd28a...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 19. september 2023 #1226 Del Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (På 17.9.2023 den 17.09): Anonymkode: b2d4b...415 Fine, hva heter fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1227 Del Skrevet 19. september 2023 Nærmer seg halloween Anonymkode: 67daf...ecd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1228 Del Skrevet 19. september 2023 Denne mørke ombreen tok evigheter 😫 Anonymkode: b8dd8...0fe 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1229 Del Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke uprofesjonellt dette her. Du er råflink 😍 Kan være stolt🤩 Anonymkode: bd28a...84b Haha, takk. 😄 Noen år siden jeg var neglelakkhekta, men det sitter vel i. Motelvibes skrev (4 timer siden): Fine, hva heter fargen? Zoya Cynthia Anonymkode: b2d4b...415 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1230 Del Skrevet 19. september 2023 To lag Essie Fairy Taylor + topplakk. Mye finere på bilde enn i virkeligheten😅 Anonymkode: 37557...ce1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 19. september 2023 #1231 Del Skrevet 19. september 2023 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. september 2023 #1232 Del Skrevet 19. september 2023 Vanilla Sky fra Neonail. Er shellack og denne er også litt gjennomsiktig. Vanskelig å finne fine nude farger som dekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 22. september 2023 #1233 Del Skrevet 22. september 2023 Første forsøk med gelelakkforlengelse. Brukt lakker og utstyr fra nailster. Har bare lagt moderat forlengelse, og fulgt neglens naturlige form. Har veldig brede negler nederst, særlig tommel og langfinger, og det blir litt rar form med bred negl nederst og tynnere oppover, ser ut som trekanter. Men vil heller ikke lage de like brede hele veien, da blir det sånne svære, brede firkantnegler. Vil helst at de er rette oppover til forlengelsen, og derfra smalne utover i tuppen. Er vanskelig å file neglene smalere nederst uten å få vondt? Søren og, hadde aldri trodd jeg skulle få kompleks for brede negler 🙄 Kom gjerne med tips om dere har noen 💖 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmKay Skrevet 22. september 2023 #1234 Del Skrevet 22. september 2023 tøydokka skrev (5 minutter siden): Første forsøk med gelelakkforlengelse. Brukt lakker og utstyr fra nailster. Har bare lagt moderat forlengelse, og fulgt neglens naturlige form. Har veldig brede negler nederst, særlig tommel og langfinger, og det blir litt rar form med bred negl nederst og tynnere oppover, ser ut som trekanter. Men vil heller ikke lage de like brede hele veien, da blir det sånne svære, brede firkantnegler. Vil helst at de er rette oppover til forlengelsen, og derfra smalne utover i tuppen. Er vanskelig å file neglene smalere nederst uten å få vondt? Søren og, hadde aldri trodd jeg skulle få kompleks for brede negler 🙄 Kom gjerne med tips om dere har noen 💖 Du får ikke filt de smalere nederst, da kommer du inn på neglesengen og det gjør fryktelig vondt. Men du kan bygge opp litt på midten og ha de tynnere mot sidene for å gi en illusjon av smalere negler, siden de da ikke blir så flate. Jeg synes en "squoval" eller "almond" form på neglene ville passet deg best, altså ikke file så mye så tidlig på sidene som du har gjort på tommel og ringfinger. Pekefinger og langfinger ser ikke verst ut Veldig godt jobbet til å være første gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 22. september 2023 #1235 Del Skrevet 22. september 2023 EmKay skrev (1 minutt siden): Du får ikke filt de smalere nederst, da kommer du inn på neglesengen og det gjør fryktelig vondt. Men du kan bygge opp litt på midten og ha de tynnere mot sidene for å gi en illusjon av smalere negler, siden de da ikke blir så flate. Jeg synes en "squoval" eller "almond" form på neglene ville passet deg best, altså ikke file så mye så tidlig på sidene som du har gjort på tommel og ringfinger. Pekefinger og langfinger ser ikke verst ut Veldig godt jobbet til å være første gang Tusen takk. Dette var nyttig. "Almond form" er en sånn type fasong jeg synes er fin, har prøvd å file de smalere nederst, og ja, det blir bare vondt og ikke fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. september 2023 #1236 Del Skrevet 22. september 2023 Still going strong 1 lag Dior Nail Glow, 2 lag Dior Grace og 1 lag Dior Gel Coat: 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. september 2023 Forfatter #1237 Del Skrevet 22. september 2023 Dere er så flinke! En gang bestilte jeg fra Holo Taco, og etter MYE om og men mellom diverse, kom ikke én, men TO pakker med det samme innholdet. Holo Taco har iallfall gjort sitt, og en dag lakker jeg neglene igjen. For tiden er det ingen aktivitet på det området her. Men gleder meg over å se mye bra i tråden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #1238 Del Skrevet 23. september 2023 Barry M - carnation Anonymkode: 67daf...ecd 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mich Skrevet 24. september 2023 #1239 Del Skrevet 24. september 2023 (endret) On 9/22/2023 at 10:44 AM, tøydokka said: Første forsøk med gelelakkforlengelse. Brukt lakker og utstyr fra nailster. Har bare lagt moderat forlengelse, og fulgt neglens naturlige form. Har veldig brede negler nederst, særlig tommel og langfinger, og det blir litt rar form med bred negl nederst og tynnere oppover, ser ut som trekanter. Men vil heller ikke lage de like brede hele veien, da blir det sånne svære, brede firkantnegler. Vil helst at de er rette oppover til forlengelsen, og derfra smalne utover i tuppen. Er vanskelig å file neglene smalere nederst uten å få vondt? Søren og, hadde aldri trodd jeg skulle få kompleks for brede negler 🙄 Kom gjerne med tips om dere har noen 💖 Brede negler er det neglefolk ønsker seg! Du må ikke finne på å file nederst på neglen, du skader neglene. Jeg synes det ser bra ut for første gang. Du er veldig nærme dersom du ønsker mandel form. Det du trenger er å file bort de firkantede kantene, så er du der på de fleste neglene. På tommelen synes jeg du har smalnet litt for tidlig. La ved et bilde for å vise: Endret 24. september 2023 av Mich 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1240 Del Skrevet 26. september 2023 Anonymkode: 67daf...ecd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå