Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.

Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 14.9.2023 den 6.04):

Nei, dette er mine egne, uprofesjonelle negler. 🤭

Anonymkode: b2d4b...415

Ekspander  

Ikke uprofesjonellt  dette her.

Du er råflink 😍 Kan være stolt🤩

Anonymkode: bd28a...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.9.2023 den 6.40):

Ikke uprofesjonellt  dette her.

Du er råflink 😍 Kan være stolt🤩

Anonymkode: bd28a...84b

Ekspander  

Haha, takk. 😄 Noen år siden jeg var neglelakkhekta, men det sitter vel i.

Motelvibes skrev (På 19.9.2023 den 6.58):

Fine, hva heter fargen?

Ekspander  

Zoya Cynthia

Anonymkode: b2d4b...415

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første forsøk med gelelakkforlengelse. Brukt lakker og utstyr fra nailster. Har bare lagt moderat forlengelse, og fulgt neglens naturlige form. Har veldig brede negler nederst, særlig tommel og langfinger, og det blir litt rar form med bred negl nederst og tynnere oppover, ser ut som trekanter. Men vil heller ikke lage de like brede hele veien, da blir det sånne svære, brede firkantnegler. Vil helst at de er rette oppover til forlengelsen, og derfra smalne utover i tuppen. Er vanskelig å file neglene smalere nederst uten å få vondt? Søren og, hadde aldri trodd jeg skulle få kompleks for brede negler 🙄 Kom gjerne med tips om dere har noen 💖

IMG_20230922_102114.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tøydokka skrev (På 22.9.2023 den 8.44):

Første forsøk med gelelakkforlengelse. Brukt lakker og utstyr fra nailster. Har bare lagt moderat forlengelse, og fulgt neglens naturlige form. Har veldig brede negler nederst, særlig tommel og langfinger, og det blir litt rar form med bred negl nederst og tynnere oppover, ser ut som trekanter. Men vil heller ikke lage de like brede hele veien, da blir det sånne svære, brede firkantnegler. Vil helst at de er rette oppover til forlengelsen, og derfra smalne utover i tuppen. Er vanskelig å file neglene smalere nederst uten å få vondt? Søren og, hadde aldri trodd jeg skulle få kompleks for brede negler 🙄 Kom gjerne med tips om dere har noen 💖

IMG_20230922_102114.jpg

Ekspander  

Du får ikke filt de smalere nederst, da kommer du inn på neglesengen og det gjør fryktelig vondt. 
Men du kan bygge opp litt på midten og ha de tynnere mot sidene for å gi en illusjon av smalere negler, siden de da ikke blir så flate. 

Jeg synes en "squoval" eller "almond" form på neglene ville passet deg best, altså ikke file så mye så tidlig på sidene som du har gjort på tommel og ringfinger. Pekefinger og langfinger ser ikke verst ut :) Veldig godt jobbet til å være første gang :D 

image.png.f0e7f716de5e845d8dd9254fbd9fa50f.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmKay skrev (På 22.9.2023 den 8.54):

Du får ikke filt de smalere nederst, da kommer du inn på neglesengen og det gjør fryktelig vondt. 
Men du kan bygge opp litt på midten og ha de tynnere mot sidene for å gi en illusjon av smalere negler, siden de da ikke blir så flate. 

Jeg synes en "squoval" eller "almond" form på neglene ville passet deg best, altså ikke file så mye så tidlig på sidene som du har gjort på tommel og ringfinger. Pekefinger og langfinger ser ikke verst ut :) Veldig godt jobbet til å være første gang :D 

image.png.f0e7f716de5e845d8dd9254fbd9fa50f.png

Ekspander  

Tusen takk. Dette var nyttig. "Almond form" er en sånn type fasong jeg synes er fin,  har prøvd å file de smalere nederst, og ja, det blir bare vondt og ikke fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er så flinke! :hjerter:  

En gang bestilte jeg fra Holo Taco, og etter MYE om og men mellom diverse, kom ikke én, men TO pakker med det samme innholdet. Holo Taco har iallfall gjort sitt, og en dag lakker jeg neglene igjen. For tiden er det ingen aktivitet på det området her. Men gleder meg over å se mye bra i tråden :KG:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (På 22.9.2023 den 8.44):

IMG_20230922_102114.jpg

Ekspander  

Brede negler er det neglefolk ønsker seg! Du må ikke finne på å file nederst på neglen, du skader neglene. Jeg synes det ser bra ut for første gang. Du er veldig nærme dersom du ønsker mandel form. Det du trenger er å file bort de firkantede kantene, så er du der på de fleste neglene. På tommelen synes jeg du har smalnet litt for tidlig. La ved et bilde for å vise:

Group11.png.3cae7f49c816d50b86cbbb2b37c66a97.png

Endret av Mich
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...