Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.

Zenobia

Anbefalte innlegg

Negler fra normal.

Jeg får ikke til å legge uten og få luftbobler..men syns de er fine,og veldig holdbare🤗

Snapchat-606461194.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 28.8.2023 den 5.45):

Kjøpte denne i vinter, etter tips herfra, og det må verre mitt verste kjøp, den hjalp ingenting på tørre neglebånd, selv om jeg smørte hver natt før jeg la meg.

Anonymkode: bd28a...84b

Ekspander  

Den er for dagen og skal smøres jevnlig som @flusa sier 🤗

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er gellacken tatt av med god hjelp fra denne nettsiden 😅 Og ja, det tok noen timer ja😂

https://www.minmote.no/skjoennhet/sminke/a/xPV61G/saa-enkelt-fjerner-du-shellac-hjemme

Gellacken har sittet kjempe fint i over 2 uker og jeg kunne lett hatt de i 2 uker til. Var synd å fjerne de💔 Jeg kan virkelig ikke fatte at dette skal være en greie å henge seg opp i for helsevesenet. Neglelakk forstår jeg problemet med da den lett flasser. Gellack sitter bra fast kan man si😅 og eneste problemet er vel faktisk at det er veldig vanskelig å fjerne uten riktige verktøy👍

Nå har jeg fått smurt på et lag Isadora 697 og smurt hendene mine godt. Neglene er nå klare for å knekkes, brekkes, flises opp og nye småsår her og der igjen. Mine tåler ikke en støyt uten forsterkninger for å si det mildt 💔

IMG_20230829_053820328.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (På 28.8.2023 den 7.04):

Tips: den bør brukes jevnlig,for å få best mulig resultat🤗

Ekspander  

Har gjort det ja, hver natt i nesten ett halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (På 28.8.2023 den 10.12):

Den er for dagen og skal smøres jevnlig som @flusa sier 🤗

Ekspander  

Samma det vel, dag eller kveld? Har brukt den som sagt i lang periode, men merket ingen bedring. Og dessuten er den for dur til å ikke duge litt iallefall.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.8.2023 den 5.24):

Samma det vel, dag eller kveld? Har brukt den som sagt i lang periode, men merket ingen bedring. Og dessuten er den for dur til å ikke duge litt iallefall.

Ekspander  

Kanskje det da er bedre å bruke andre; 

Burts Bees Lemon Butter Cuticle Cream feks IMG_1233.gif.8ce139e8ca6429f8ce2406f919ae6a6e.gif

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det er greit at jeg stiller et spørsmål her inne, dere er jo så gode på neglelakk. Jeg kjøpte meg stempel og skulle prøve det, men skjønte fort at man også skal bruke egen neglelakk. Noen her som har stemplet med vanlig neglelakk? Fungerte det? 

Anonymkode: 282be...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.8.2023 den 9.39):

Håper det er greit at jeg stiller et spørsmål her inne, dere er jo så gode på neglelakk. Jeg kjøpte meg stempel og skulle prøve det, men skjønte fort at man også skal bruke egen neglelakk. Noen her som har stemplet med vanlig neglelakk? Fungerte det? 

Ekspander  

Det kommer an på neglelakken. Jeg bruker noen fra essie, Licorice og en del av metalliclakkene fungerer iallefall. De som dekker på et strøk går somregel, det er bare å teste. 😊

Anonymkode: 67daf...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (På 29.8.2023 den 6.50):

Kanskje det da er bedre å bruke andre; 

Burts Bees Lemon Butter Cuticle Cream feks IMG_1233.gif.8ce139e8ca6429f8ce2406f919ae6a6e.gif

Ekspander  

Takk for tips, da prøver jeg den også🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.8.2023 den 9.39):

Ekspander  

Fungerer ofte bra med chromelakker og hololakker. De som er litt tykke og dekker med ett strøk er best. 

Anonymkode: b2d4b...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort mine egne gelnegler. Litt sånn 'french tip'-aktig, men med glitter.

IMG_5318.jpeg

Anonymkode: 484d8...58e

• Liker 9
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fighter83 skrev (På 29.8.2023 den 3.51):

Da er gellacken tatt av med god hjelp fra denne nettsiden 😅 Og ja, det tok noen timer ja😂

https://www.minmote.no/skjoennhet/sminke/a/xPV61G/saa-enkelt-fjerner-du-shellac-hjemme

Gellacken har sittet kjempe fint i over 2 uker og jeg kunne lett hatt de i 2 uker til. Var synd å fjerne de💔 Jeg kan virkelig ikke fatte at dette skal være en greie å henge seg opp i for helsevesenet. Neglelakk forstår jeg problemet med da den lett flasser. Gellack sitter bra fast kan man si😅 og eneste problemet er vel faktisk at det er veldig vanskelig å fjerne uten riktige verktøy👍

Nå har jeg fått smurt på et lag Isadora 697 og smurt hendene mine godt. Neglene er nå klare for å knekkes, brekkes, flises opp og nye småsår her og der igjen. Mine tåler ikke en støyt uten forsterkninger for å si det mildt 💔

IMG_20230829_053820328.jpg

Ekspander  

Hvis du ønsker å forsterke neglene, men ikke får lov til å bruke neglelakk, så kan du prøve gjennomsiktig builder gel i flaske. F.eks. som https://nailster.no/products/builder-gel-clear-339. Brukes for å forsterke neglene og her helt gjennomsiktig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne cat eye lakken jeg har på er seriøst hypnotiserende, klarer ikke å stirre på refleksjonen av glitteret 😆

IMG_5370.thumb.jpeg.8c99a0aef5406cde669798870a75debd.jpeg 

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To lag med Dior Nail Glow, tre lag med Dior Nuit 1947 og et lag med Dior Gel Coat: IMG_2264.thumb.jpeg.d4198b86bd6dcb00834d5ffa0356bbf0.jpeg

(Får spare til Halloween så kan jeg fremstå som heks :knegg: )

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...