Gå til innhold

KG som terapi

Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste har jeg brukt KG mye for å få råd og for å få utløp for følelser. Det har nesten blitt avhengighetsskapende på en måte. Jeg innser at jeg trenger hjelp, men tror ikke jeg klarer å snakke om ting hos en psykolog. Det er mange grunner til det. 

KG har hjulpet, mye bra folk her inne, men problemet er jo at når det stilner i tråden, så blusser det opp hos meg. Da vil jrg starte en ny tråd, men må jo vente for jeg vil ikke at folk skal bli lei, eller synes a jeg maser. Har så sykt behov for å snakke med noen, men samtidig være anonym.

Anonymkode: fb431...0df

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Folk svarer jo frivillig så du kan lage så mange tråder du vil, men er temaet alltid det samme så kanskje det vil oppfattes som ensformig. Hva syntes du at du maser om? 

Skrevet

Hei kanskje du kan finne deg en nettvenn på sidetmedord.no? 

Anonymkode: 409a8...e55

Gjest Familytree
Skrevet

Du kan ha terapitimer på nettet. Det er flott å snakke med folk om følelser og problemer, men hvis det er ikke noen oppfølging, hvis denne prosessen ikke blir observert av en profesjonell ... Da er dette ganske enkelt en snakk og du mister sjansen til å forstå bedre hva som skjer. Men jeg forstår behovet ditt for å være anonym, det jeg er og jeg var også på ditt sted.

Skrevet

Det er ikke så skummelt som du tror å gå til psykolog. Om så kan du prøve å ha noen samtaler med fastlegen din? Har du en grei lege kan han/hun være helt ok samtalepartner. 

Anonymkode: 6d2e7...89f

Gjest Familytree
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da vil jrg starte en ny tråd, men må jo vente for jeg vil ikke at folk skal bli lei, eller synes a jeg maser. Har så sykt behov for å snakke med noen, men samtidig være anonym.

Terapi kan være Din plass til å snakke om det som er viktig. Jeg forsikrer deg; Hvis du gir det en sjanse, vil du ikke angre på å gjøre det 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...