Gå til innhold

enormt stor sexlyst

Fremhevede innlegg

Gjest sliten...
Skrevet

Min samboer og jeg har et problem med sex.

Problemet går ut på at han for det første vil ha mye sex og for det andre tar det veldig lang tid og for det tredje blir han ikke slapp etter utløsning.

Det at han ikke blir slapp før en god stund etter utløsning betyr at han bare vil fortsette etter å ha hatt orgasme. Et vanlig samleie tar derfor fort en halvtimes tid og kan vare så lenge han vil. Tror rekorden må være over 1,5 time og da slutter vi gjerne fordi jeg har fått nok.

Min samboer vil helst ha sex flere ganger om dagen og i helgene går MYE tid med til å ha sex og kos. I tillegg kommer sex liksom foran alt. Skal vi rekke noe og er sent ute er det viktigere å ha sex enn å komme tidsnok. Dette kan gå meg på nervene.

Han runker masse i tillegg til at vi har sex så godt som hver ukedag + ekstra i helgene. Han kan faktisk ligge i timesvis og runke. Dette er et problem han er klar over og gjerne skulle gjort noe med.

Jeg føler at jeg aldri klarer å tilfredstille han fullt og helt og dette tar fra meg selvtillitt. Han føler at han har alt for stor sexlyst og skulle gjerne gjort noe med dette.

Dersom det går et par dager uten at vi har sex blir han psykisk nokså ustabil. Da skal det ikke mye til før han blir lei seg/fornærmet/sur/furten. Dette har mange ganger slitt på forholdet (som ellers er veldig sterkt). Lite sex henger ofte sammen med at jeg har mye å gjøre og rett og slett ikke orker. Når jeg igjen er sliten skal det ikke mye til at jeg sier ting feil og virker sur og tverr. Det å "ta igjen" den tapte sexen blir ofte et prosjekt i seg selv som krever mye energi som jeg da ikke har. Derfor blir det en ond sirkel.

Vi har for lengst lært oss "å kjøre brannbil" så her har vi sex hele mnd.

Jeg har av og til problem med at jeg rett og slett blir sår. Det er jo ikke så rart med tanke på all den tiden vi har sex.

Leste en undersøkelse av 500 par fra 5 land som var utstyrt med stoppeklokke når de hadde sex. Det pågikk i 4 uker. Tror gjennomsnittssamleiet varte i 6 minutter. Rekorden var 55 minutter. Dersom dette stemmer har jeg en samboer som ligger i verdenseliten :) Dette er jo selvfølgelig positivt også, men det kan være skikkelig slitsomt både for han og for meg.

Er det noen som har tilsvarende erfaring og kan komme med noen råd? Finnes det en slags medisinering, terapi eller andre metoder som kan hjelpe oss?

Dette blei litt rotete, men fint om noen kan komme med synspunkter.

Det skal legges til at med tidligere partnere så har jeg hatt minst like stor sexlyst som dem. Nå har jeg ingen langvarige forhold bak meg, men en "normal" gutt skulle jeg fint ha klart å tilfredstilt til nesten enhver tid.

Nå blir det desverre sånn at sex kan bli et ork....

Videoannonse
Annonse
Gjest Harem
Skrevet

Dette her høres ekstremt ut. I tillegg til å ha sex flere ganger om dagen med deg og det alle dagene i ukene, så ligger gutten å drar'n i timesvis!!

Normal er et farlig ord uansett hva man snakker om, men jeg tror man kan trygt si at det ikke er vanlig å ha ereksjon i flere timer i løpet av et døgn, hvis han ikke er 16 år da ;)

Hvis det er slik du beskriver det, så vil jeg tro at mannen din lider av en hormonel forstyrelse som gir han en ekstrem sexlyst, men jeg er selvfølgelig ingen ekspert.

Jeg ville oppsøke en lege hvis din mann selv oppfatter dette som et problem, men det er ikke sikkert han oppfatter det som et problem og da kan det bli vanskelig ;).

Et harem til din mann er vel den løsningen han hadde satt mest pris på :wink:

Gjest Kjærsten til sliten..
Skrevet

Hehe, Harem har helt rett i hva den beste løsningen ville være :)

Jeg skulle gjerne hatt mindre sexbehov. Nå er jeg ikke fullt så manisk som det er lett å få inntrykk av, men det er i og for seg sant alt sliten skrev.

Vi har vært sammen i flere år og har det veldig bra sammen. Problemet er at jeg har stort behov for sex og kjærtegn, mens kjærsten min fort får nok. Jeg trenger sex og kjærtegn for å få overskudd og godt humør, hun trenger overskudd og godt humør for å.. Ja, akkurat. Da er det litt sårt for meg å være så forelsket og oppmerksomhetssyk og bli avvist gang på gang. For meg er det veldig vanskelig å forstå at noe så koselig som å kose og elske med kjærsten sin skal kunne føles som et ork.

Samtidig, når vi har elsket i halvannen times tid og hun er utkjørt og føler at _nå_ må jeg da ha slitt ham ut, så er det sårt for henne å alltid måtte se rett inn i to kåte øyne som sier "bare en _liten_ halvtime til??"

Skulle gjerne hørt noe fra noen som har liknende erfaringer. Har dere funnet fram til noe som begge kan være fornøyd med? Har dere _ikke_ funnet fram til noe begge kunne være fornøyd med? Dette er vel et vanlig problem, selv om vi (jeg) trekker det lenger enn de fleste.

Skrevet

Sårhet kan bedres ved bruk av glidemiddel.

Gjest Kjærsten til sliten..
Skrevet

Joda, men etter en stund begynner musa å bli sliten av å strekkes uansett hvor god smøring man har, dessverre :-(

Gjest gjest1
Skrevet

Glidemiddel hjelper ikke for sårhet nei, andre gangen jeg hadde sex i dag ble jeg pult til blods så jeg i trusa mi nå, for mensen får jeg ikke før til neste uke, bare et lite innspill!

Men inn glir den uansett og det er alt som teller 8)

Gjest Theodora
Skrevet

Dette høres jo ut som drømmesituasjonen for enhver kvinne: en mann som er utholdende og vil ha mye sex.

Heldigvis har jeg en mann som tilfredsstiller meg også de gangene han selv ikke har lyst (og omvendt). Jeg tror dere begge må jobbe for å få et fungerende sexliv. Det er feil og definere den ene parten som problemet (for stor sexlyst). For stor sexlyst har en motpart, for LITEN sexlyst. Like mye som han må jobbe for å dempe sin sexlyst, like mye må hun jobbe for å øke sin.

Lykke til! :-)

Theodora.

Skrevet

For mye og for lite av det gode... Kan bli feil begge deler. Kinkig situasjon dere er i, har dessverre ingen råd heller. Kanskje dere burde ta kontakt med en sexolog?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...