Gå til innhold

'De glemte guttene' - Norge bak fasaden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble så rørt av Kimmy som sto frem. Virket som en flott fyr med en kjip baggasje. Tøff var han også! Sto frem og begynte å endre livet sitt😊

Har sett alle episodene av Norge bak fasaden og det er en fin serie👍

Anonymkode: 06f81...4df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble så rørt av Kimmy som sto frem. Virket som en flott fyr med en kjip baggasje. Tøff var han også! Sto frem og begynte å endre livet sitt😊

Har sett alle episodene av Norge bak fasaden og det er en fin serie👍

Anonymkode: 06f81...4df

Som mann, norsk og hvit regnes han som priviligert av det offisielle Norge. Tror ikke han føler det sånn selv...  

Anonymkode: 55df8...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som mann, norsk og hvit regnes han som priviligert av det offisielle Norge. Tror ikke han føler det sånn selv...  

Anonymkode: 55df8...edd

Som person virket han både ærlig og reflektert. Var godt å se at han kom seg ut og smilte ute blandt folk. Håper livet går godt for ham😊 

Anonymkode: 06f81...4df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig ! Ellers så synes jeg det var en tankevekkende episode.. Skremmende . Er lærer og ser flere gutter som godt kan havne der.. Jeg har alltid fått et ekstra hjerte for de guttene som ikke har noen ( verken foreldre eller venner) i klassen min og vært forkjemper for de. Fikk meg til å forstå ekstra mye hvor viktig det er å kjempe og være der for de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk skikkelig vondt av denne episoden. Men dette visste jeg dessverre. 

Det er nok sant det som sies. Det er bare et spørsmål om tid før det skjer en skoleskyting e.l. hvor mange blir drept.. Tror det er mange unge menn ved bristepunktet der ute. Manshaus er et godt eksempel.

Det er mange som tar sitt eget liv før de kommer dit hen hvor de skader andre. Skulle ønske jeg kunne hjelpe..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...