AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #21 Skrevet 22. januar 2020 her ser det bomba ut.......når folk legger ut bilder omtrent som det skulle vært ut av en interiørkatalog,med levende lys midt på dagen osv. da takker jeg meg faktisk til at det ser bomba ut,og ønsker dere andre god bedring 🙂 Anonymkode: 64fad...4a0 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #22 Skrevet 22. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: hengte du opp flere bilder underveis mens du tok bilder Anonymkode: 30cec...8c7 Hehe nei, de er bare tatt til ulik tid. Men det regnet jeg med at oppegående mennesker klarer å forstå 😉 Anonymkode: 9c358...653 6
Aragorn ll Elessar Skrevet 22. januar 2020 #23 Skrevet 22. januar 2020 Bilder viser jeg ikke Men jeg har 1 sofa, 2 stoler (av stoff ikke skinn) , et stort stue bord av furu og 1 lite bord i stua. en skrivepult i hjørnet hvor daten står på. 12 bokhyller (de fleste av dem står inne i en alkove og 1 DVD hylle samt en kjøpmannsdisk av furu. Også har jeg 2 tepper på gulvet i stua, også har jeg 33 malerier på veggen i stua. til sammen i leiligheten har jeg rundt 50 malerier. TVen står på et møbel med 2 skuffer som jeg ikke vet hva kalles. Jeg har et spisebord fra 30 tallet på kjøkkenet. Soverommet midt er ganske lite så der står bare en seng. På gangen har jeg et sko stativ. 3
Nerine_ Skrevet 22. januar 2020 #24 Skrevet 22. januar 2020 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: her ser det bomba ut.......når folk legger ut bilder omtrent som det skulle vært ut av en interiørkatalog,med levende lys midt på dagen osv. da takker jeg meg faktisk til at det ser bomba ut,og ønsker dere andre god bedring 🙂 Anonymkode: 64fad...4a0 Gode rydderutiner er alfa omega. Hvordan kan du trives i et bomba hjem? Endret 22. januar 2020 av Nerine_ 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #25 Skrevet 22. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: her ser det bomba ut.......når folk legger ut bilder omtrent som det skulle vært ut av en interiørkatalog,med levende lys midt på dagen osv. da takker jeg meg faktisk til at det ser bomba ut,og ønsker dere andre god bedring 🙂 Anonymkode: 64fad...4a0 Vil heller bo i et ryddig hjem med levende lys på bordet enn å bo i et rotereir hvor man aldri kan få uanmeldt besøk. Så god bedring til deg også! Anonymkode: 9c358...653 9
Nightcrawler00 Skrevet 22. januar 2020 #26 Skrevet 22. januar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hva mener du man skal skrive for å vise til at det ikke bare er synsing? Og slik at folk selv kan undersøke det? Anonymkode: 60f1b...9d4 Jeg tror du misforstår meg. Jeg hadde ikke kritisert deg om du faktisk hadde referert til seriøs forskning. Jeg synes det hadde vært interessant å lese hvordan sammenhengen mellom veggfarger og psyke fungerer Men du skrev bare at "all forskning viser", og ikke noe mer. Savnet noen linker bare 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #27 Skrevet 23. januar 2020 På 22.1.2020 den 9.27, Nerine_ skrev: Man trenger ikke skrive noe i det hele tatt, de fleste oppegående mennesker klarer selv å bedømme om man blir deprimert av veggfargen eller ikke. Og med en forholdsvis stabil psyke, tviler jeg på at fargen på veggen er med på å tippe lasset. Det er faktisk veldig mange som ikke er klar over at farger har utrolig mye å si, og hvilke farger som man bør unngå i enkelte rom. Jeg ble selv ikke obs på dette før jeg begynte å dekorere med farger (hadde all interiør i hvitt før, både møbler og vegger). Grått og hvitt er f.eks farger som ikke virker positivt på mange. Grønt gjør deg skjerpet men samtidig rolig. På soverommet unngå rødt osv. Anonymkode: facc5...00a 1
Nerine_ Skrevet 23. januar 2020 #28 Skrevet 23. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk veldig mange som ikke er klar over at farger har utrolig mye å si, og hvilke farger som man bør unngå i enkelte rom. Jeg ble selv ikke obs på dette før jeg begynte å dekorere med farger (hadde all interiør i hvitt før, både møbler og vegger). Grått og hvitt er f.eks farger som ikke virker positivt på mange. Grønt gjør deg skjerpet men samtidig rolig. På soverommet unngå rødt osv. Anonymkode: facc5...00a Da får de som er opptatt av det opprette en egen tråd, ikke ødelegge "hvordan ser hjemmet ditt ut". 1
Sen ve ben Skrevet 24. januar 2020 #29 Skrevet 24. januar 2020 20 timer siden, Nerine_ skrev: Da får de som er opptatt av det opprette en egen tråd, ikke ødelegge "hvordan ser hjemmet ditt ut".
Miss-Grey Skrevet 24. januar 2020 #30 Skrevet 24. januar 2020 Her ser det helt forferdelig ut! Kjøpte leilighet som trengte mye oppussing, og overvurderte hva jeg kunne få til selv og hvor mye tid jeg ville ha disponibelt. I januar håper jeg å kunne ferdigstille entréen, men alle andre rom har behov for oppussing i større eller mindre grad. «Alt» var galt da jeg overtok, og mye av det mest grunnleggende er fortsatt ikke i orden. Det går sakte men sikkert fremover, men det kommer til å ta lang tid før jeg kan ta imot gjester uten å skjemmes. Til mitt «forsvar» har boligen økt i verdi siden jeg kjøpte (Oslo). Ettersom oppussingen går sakte, klarer jeg såvidt å dekke de løpende utgiftene uten å måtte ta opp lån til oppussing. Blir veldig glad den dagen jeg har fått leiligheten opp i en litt mer presentabel standard. Men jeg føler meg privilegert over at jeg faktisk har en egen bolig, og ganske lav belåningsgrad. Har venner som har veldig høye krav til standard og beliggenhet, og som aldri kommer seg inn på boligmarkedet fordi de sparer og sparer til noe som er «godt nok». Med litt egeninnsats (og noen harde prioriteringer), tror jeg at dette kan bli et hyggelig hjem. 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #31 Skrevet 24. januar 2020 Her er det smårotete hele tida, og slik får det bare være. Har ikke energi til å rydde støtt og stadig. Og btw ; jeg tar imot besøk når de kommer, forhåpentligvis kommer de for å prate med meg og ikke for å bedømme rotet mitt. Anonymkode: 44bb7...fa8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå