Gå til innhold

Traumer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt endel med traumer etter 22. juli og det blir ikke bedre. Jeg går i behandling og får veldig masse god hjelp. Men EMDR behandling virker ikke å hjelpe. Nå har det pågått i mange år og jeg er sliten. Jeg har ikke så mye mer å gå på og har gitt uttrykk for dette uten at behandleren har særlig gode råd. Har vært innlagt på døgnpost flere ganger tidligere for å få inntensiv behandling. Men det har gjort vondt verre. Hva gjør jeg?

Anonymkode: 4f630...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurdert å finne spesialister i utlandet feks? Det koster nok litt men kanskje det kan hjelpe? Mener Joe Rogan podcast hadde et tema om dette (ptsd). 

Anonymkode: ec49b...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bra tilbakemelding! Tenker du at norske spesialister muligens ikke har oppdatert kompetanse? Jeg vet ikke om det finnes andre behandlingsmetoder utover de som er forsøkt. Har vært til søvnregistrering hos nevrolog og prøvd ut mange medikamenter.

TS

Anonymkode: 4f630...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2020 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for bra tilbakemelding! Tenker du at norske spesialister muligens ikke har oppdatert kompetanse? Jeg vet ikke om det finnes andre behandlingsmetoder utover de som er forsøkt. Har vært til søvnregistrering hos nevrolog og prøvd ut mange medikamenter.

TS

Anonymkode: 4f630...cb7

Hei. Har du kompleks ptsd? 

Jeg har det. Men jeg har god effekt av at jeg vet hva som er triggere, og når de er verst.jeg tar innsovningstabletter hver dag for å opprettholde en døgnrytme. 

 

Anonymkode: f7f74...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du at du trenger for å bli bedre?

Anonymkode: ea891...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...