Gå til innhold

Frokost hos Mcdonalds, noen som vet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror de ville solgt mye mer hvis det var mulig å kjøpe mcmuffin hele dagen . Forstår ikke hvorfor de ikke gjør det.

Anonymkode: de40c...625

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er det 7 til 10.

Eneste måten å finne utav det på, som jeg vet om, er via mcdoanld's appen. Last den ned og sjekke den i morgen tidlig. Sånn at du vet det. Du må ikke logge inn eller lage bruke eller noe sånt for å sjekke ut meny og tidspunkt og du må heller ikke bestille noe. Du får også sett om din lokale mcdonald's er utsolgt for det du ønsker eller ikke, før du drar dit. 
Men trykk på bestill - velg din lokale restaurant (det er kun de som er døgnåpne og åpne fra kl.7 som har frokost), og da står det på toppen når de serverer frokost meny. Men du får bare sett det mens det er aktivt. Akkurat nå er det vanlig meny kl.10 - 23.44 står det i appen hos meg. Så logg inn mellom 6 til 10 i morgen og sjekke, så ser du når de har frokost. 

Jeg anbefaler toasten med dip og hashbrowns.  

Anonymkode: 9d093...4a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tror de ville solgt mye mer hvis det var mulig å kjøpe mcmuffin hele dagen . Forstår ikke hvorfor de ikke gjør det.

Anonymkode: de40c...625

Tror det er fordi kjøkkenet ikke er i stand til å lage normale menyen og mcmuffin samtidig. Det er noe med innstillingene på grillen å gjøre. Så det kreves at de har en egen stasjon for frokostmenyen om de skal kjøre de to samtidig. Så det er ikke plass på kjøkkenet. Er i alle fall det jeg har lest. 

Anonymkode: 9d093...4a4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...