Gå til innhold

Frokost hos Mcdonalds, noen som vet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det står ikke på nettsiden og det står heller ikke på facebook. 
Noen som vet når McDonalds har frokost meny i ukedagene? Er det fra 7 til 10 eller er det ferdig tidligere?
Har aldri prøvd frokost hos McDonalds men har hørt at mcmuffin er godt, så tenkt å prøve. Men finner ikke klokkeslett noen steder! Må kjøre en omvei til skolen for å komme meg til en McDonalds som er åpen så tidlig. Så en bomtur frister ikke. Så noen som vet? 

Anonymkode: 58e04...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du klikker deg inn her, fyller inn hvor du bor og krysser av for frokost. Da får du opp hvilke resturant som serverer frokost og åpningstidene. ;) Så enkelt var det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Brunhilde skrev:

Du klikker deg inn her, fyller inn hvor du bor og krysser av for frokost. Da får du opp hvilke resturant som serverer frokost og åpningstidene. ;) Så enkelt var det.

så enkelt er det ikke. Det står at de har frokost, men ikke når. 

Anonymkode: 58e04...077

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så enkelt er det ikke. Det står at de har frokost, men ikke når. 

Anonymkode: 58e04...077

Det er nok ikke midt på natta.

Anonymkode: 4c1c4...f7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser når de åpner og så 

12 minutter siden, AnonymBruker said:

så enkelt er det ikke. Det står at de har frokost, men ikke når. 

Anonymkode: 58e04...077

Men hvis du skal kjøre en omvei til skolen, så kan du kanskje gå ut fra at de har frokost fra de åpner og et par timer utover? Eller du kan sende et kontaktskjema og spørre dem. Makan til tafatthet. :ler:

Endret av Brunhilde
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd å Google? 

- "I de landene McDonald's serverer frokost, tilbys kundene en helt egen meny fra åpningen til rundt klokken 10.00 om formiddagen" 

Fra E24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FantasDick skrev:

Har du prøvd å Google? 

- "I de landene McDonald's serverer frokost, tilbys kundene en helt egen meny fra åpningen til rundt klokken 10.00 om formiddagen" 

Fra E24

Har googlet meg blå og grønn.
Den artikkelen er fra 2013, vil helst ha litt mer håndfast informasjon :P 

Anonymkode: 58e04...077

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har googlet meg blå og grønn.
Den artikkelen er fra 2013, vil helst ha litt mer håndfast informasjon :P 

Anonymkode: 58e04...077

Men du har ikke klart å fylle ut et kontaktskjema og spørre dem? Er det mulig?! :roll:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Brunhilde skrev:

Men du har ikke klart å fylle ut et kontaktskjema og spørre dem? Er det mulig?! :roll:

Man kan jo også bare ringe, hvis det er så vanskelig med kontaktskjema. 

En artikkel jeg så (også gammel), nevnte 9.30. Vil du være sikker må du kontakte det aktuelle stedet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet vel når de åpner? Åpner de kl 10 så har de ikke frokost. Åpner de før kl 10 eller døgnåpent så er det fra åpningstiden, eller fra 05/06 for de døgnåpne.

Anonymkode: 93f1c...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har googlet meg blå og grønn.
Den artikkelen er fra 2013, vil helst ha litt mer håndfast informasjon :P 

Anonymkode: 58e04...077

Ja, men jeg fant mange nyere artikler også og alle sier 09.30 eller "rundt 10.00" som den jeg linket til. 

God tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har Ts i alle fall fått innspill om at det både går an å sende inn kontaktskjema samt ringe, så da får vi håpe dette fører fram. Venter i spenning! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

07.00 - 09.30

Har sjekket selv, ved å fysisk være på mcdonalds i det tidsrommet å spurt

Anonymkode: f7601...659

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

07.00 - 09.30

Har sjekket selv, ved å fysisk være på mcdonalds i det tidsrommet å spurt

Anonymkode: f7601...659

 

7 minutter siden, Summerbreeze skrev:

Der jeg pleier å kjøpe frokost er de åpent til 09:30 på hverdagen og 10:30 i helgene

Ja, 9.30 er jo også det tidspunktet som går igjen når man googler. 

Siden ts planlegger denne frokosten før skolen bør jo vedkommende rekke det med god margin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

07.00 - 09.30

Har sjekket selv, ved å fysisk være på mcdonalds i det tidsrommet å spurt

Anonymkode: f7601...659

 

16 minutter siden, Summerbreeze skrev:

Der jeg pleier å kjøpe frokost er de åpent til 09:30 på hverdagen og 10:30 i helgene

Tusen takk begge to. Da forholder jeg meg til 9. 30 😁

Anonymkode: 58e04...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De serverer ikke frokost før kl 07:00, for de som lurer. Kjører forbi en døgnåpen McDonalds på vei til jobb og hadde håpet på en Egg McMuffin og en hashbrown i 5-tida på morgnen på vei til tidligskift.  Det serverte de ikke, egen nattmeny mellom 01:00 og 07:00 var beskjeden. Så da ble det dobbel cheeseburger og pommes frites til frokost.🍔🍟

Anonymkode: 8f682...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

De serverer ikke frokost før kl 07:00, for de som lurer. Kjører forbi en døgnåpen McDonalds på vei til jobb og hadde håpet på en Egg McMuffin og en hashbrown i 5-tida på morgnen på vei til tidligskift.  Det serverte de ikke, egen nattmeny mellom 01:00 og 07:00 var beskjeden. Så da ble det dobbel cheeseburger og pommes frites til frokost.🍔🍟

Anonymkode: 8f682...fb0

pusser du tenner før eller etter?

Anonymkode: ad666...a96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

De serverer ikke frokost før kl 07:00, for de som lurer. Kjører forbi en døgnåpen McDonalds på vei til jobb og hadde håpet på en Egg McMuffin og en hashbrown i 5-tida på morgnen på vei til tidligskift.  Det serverte de ikke, egen nattmeny mellom 01:00 og 07:00 var beskjeden. Så da ble det dobbel cheeseburger og pommes frites til frokost.🍔🍟

Anonymkode: 8f682...fb0

oh hashbrown har jeg aldri smakt før, den må jeg prøve. Frokost på Mcdonlds er vist en helt ny verden for meg det, eller ny meny da. 😂 Jeg spiser aldri frokost, så har aldri tenkt på sjekke ut menyen. Men ser de har toast, den hadde de før i tiden også og da var den kjempe god. Så den må prøves. Blir et stort måltid når hele menyen skal prøves 🤣😎
Skal prøve å komme meg dit i morgen eller fredag. Er et tiltak å måtte stå opp litt tidligere. 

Anonymkode: 58e04...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...