AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #1 Del Skrevet 20. januar 2020 Hei! Jeg lurte på om det er noen her som har erfaring med drops kid silk? Har lyst til å strikke kumulus bluse i mohair, men er så mye som er så dyrt🙈 Så hvordan funker drops kid silk? Evt andre gode mohair alternativer? Anonymkode: 6f16e...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 20. januar 2020 #2 Del Skrevet 20. januar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg lurte på om det er noen her som har erfaring med drops kid silk? Har lyst til å strikke kumulus bluse i mohair, men er så mye som er så dyrt🙈 Så hvordan funker drops kid silk? Evt andre gode mohair alternativer? Anonymkode: 6f16e...b35 Jeg synes det er helt fint å strikke med, et mareritt å rekke opp med (men dette gjelder stort sett alt pusegarn). Kvaliteten kommer kanskje best fram gjennom bruk og vask, og der har jeg dessverre ingen erfaring å dele enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #3 Del Skrevet 20. januar 2020 1 time siden, Teatrica skrev: Jeg synes det er helt fint å strikke med, et mareritt å rekke opp med (men dette gjelder stort sett alt pusegarn). Kvaliteten kommer kanskje best fram gjennom bruk og vask, og der har jeg dessverre ingen erfaring å dele enda... Syntes du at det røyter mye? Har katter og hund allerede så er nok hår på klærne og spesielt buksene fra før av😅 Anonymkode: 6f16e...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #4 Del Skrevet 20. januar 2020 Det klør! Jeg reagerer vanligvis ikke på ull/garn, men akkurat Kid Silk klør. Har strikket litt med det, og synes ikke det røyter noe særlig. Anonymkode: 886b0...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #5 Del Skrevet 26. januar 2020 Har strikket med det i forskjellige farger. Noen av fargene har røytet, andre ikke. Veit ikke hvorfor det har variert. Synes også at det klør litt mer enn andre varianter av lignende garn, slik som feks silk mohair fra Sandnes. Ellers vil jeg si at det er et greit garn å strikke i som et alternativ til dyrere garn. Anonymkode: eaee4...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå