Gå til innhold

Fallskjermhopping


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kikket litt på dette, men fant ingen priser, og det er jo litt viktig for å se om man har råd til å ha dette som fritidsinteresse. 

Dere som driver på med dette, hva koster interessen dere pr mnd /år. Hvor ofte er dere i fly og hopper da?

Hva koster kurs, og hvor mange kurs må man ha før man kan delta sammen med gjengen å hoppe fallskjerm på en fin lørdag eller noe. 

Anonymkode: 45aa0...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo ta en titt her:

www.skydivevoss.no

Kjæresten min har hatt dette som hobby i mange år, og det er nok en relativt dyr hobby. Dessuten er den væravhengig. Men det er et fantastisk godt og inkluderende miljø, med mennesker fra alle verdenshjørner og med ulik bakgrunn. Han har reist og hoppet i mange land og fått en stor omgangskrets gjennom denne hobbyen. 
 

Jeg våger ikke hoppe selv men det virker som en fin interesse å ha. Min kjæreste sier: Det koster omtrent det samme som å ta lappen, og utstyret koster like mye  som en ny sykkel cirka. Når du har tatt det obligatoriske kurset kan du hoppe når du vil, med gjengen. Men du må ha minst 20 hopp årlig for å vedlikeholde lisensen.

 

Anonymkode: 90529...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...