Fjelltopp Skrevet 20. januar 2020 #1 Skrevet 20. januar 2020 Hunden min oppfører seg som om han har noe i halsen og forsøker å få det opp, altså ikke direkte brekning , men en slags hoste kremting, av og til virker det som at han gluper . Dette har han gjort lenge, noen år men ikke hver dag , og jeg har tenkt at det hår eller pels han har slikket i seg som irriterer. Men nå i sted virket det som han fikk problemer , for han reiste seg opp og gikk rundt på gulvet her mens han prøvde å få opp noe . Jeg prøvde å hjelpe med å stryke ham oppover på halsen og klappe ham på sidene. Han virket litt rar etterpå og satt bare der på gulvet en stund før han la seg ned igjen under bordet- Kan det være tegn på sykdom ? Hva tenker dere ? Noen som har hund med refluks problemer ?
EvaLena Skrevet 20. januar 2020 #2 Skrevet 20. januar 2020 Be om skikkelig undersøkelse hos dyrlegen. 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #3 Skrevet 20. januar 2020 Her skulle nok dyrlegen undersøkt hunden innvendig for lenge siden. Om dyrlegen du har sjekket dette hos mener at det ikke er noe så hør med en annen dyrlege. Anonymkode: 03d0f...949
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #4 Skrevet 20. januar 2020 Hvis veterinær i nærheten av deg har åpent ville jeg ringt dem og spurt om råd. Mange steder finnes det dyrlegevakt, som det går an å ringe om du kjenner deg bekymret nå på kveld (eller natt). Hoste kan også skyldes av f.eks. hjertesykdom. Greit å få undersøkt dette, tror jeg. Anonymkode: d643f...a61 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #6 Skrevet 20. januar 2020 Kan være noe så enkelt som at han trenger en ormekur. Snakk med veterinæren. Anonymkode: 37771...5e1
Fjelltopp Skrevet 20. januar 2020 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2020 Skal snakke med veterinær i morgen . Det er ikke kennelhoste , det ikke hoste i det hele tatt. Mer som at han brekker seg , men det kommer ikke noe opp altså . Han er fæl med å slikke på seg selv , slikker på snoppen sin og beina og han har mye pels .
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #8 Skrevet 20. januar 2020 28 minutter siden, Fjelltopp skrev: Skal snakke med veterinær i morgen . Det er ikke kennelhoste , det ikke hoste i det hele tatt. Mer som at han brekker seg , men det kommer ikke noe opp altså . Han er fæl med å slikke på seg selv , slikker på snoppen sin og beina og han har mye pels . Mye slikking på beina kan komme av allergi Anonymkode: 03d0f...949
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå