AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #1 Skrevet 20. januar 2020 Har en hannkatt på straks 12 år, som den siste uka har blitt veldig skvetten. F.eks. hvis vi drar ut vifta på kjøkkenet over ovnen, hvis vi mister noe i vasken osv. Han har aldri reagert før. Vi var hos veterinær forrige uke til tannrøntgen og tannrens, tok også blodprøver. Ingenting feil med blodprøvene. Skal tilbake imorgen for å trekke 3 tenner, og han har en betennelse i munnen. Veterinær har også sjekket hele kroppen for tegn på smerter ved forrige besøk, men fant ingenting da han tidligere har hatt litt stive hofter (har smertestillende liggende til han ved behov, men det har ikke vært behov for dem på et års tid). Jeg nevnte ikke noe om at han skvetter ved forrige besøk, for da hadde det bare skjedd en gang, men idag har han gjemt seg bak sofaen og pilt inn på rommet når vi går inn der (han har vanligvis ikke tilgang til soverommet). Vifta har stått på litt idag, så mulig det er sammenhengen? Nå ligger han i senga på soverommet, så han slipper å stresse. Jeg har relativt grei erfaring med katter, og tenker å høre med veterinær angående hørsel. Noen her inne som tenker at det kan være noe annet? Han har aldri vært sånn tidligere, kun de siste 10 dagene, og da ikke hver dag (vi bruker jo kjøkkenvifta hver dag). Jeg tenker at han kan se noe vi ikke ser også, men han har heller ikke reagert på slike ting tidligere. Anonymkode: f1123...e61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå