AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #1 Skrevet 20. januar 2020 De er svært gode på å vise interesse og formidle hvor fantastisk du er så lenge de ønsker noe eller liker deg, men med en gang de ikke er interessert lenger så går de fra varm til kald nærmest i et trekk. Hvor dette kommer som lyn fra klar himmel. De har vært så hyggelige til å slutte å svare eller gjør kort og brutal avsluttningsprosess. Hvor vanlig er dette? Opplever mange men som ego. Det går jo ann å snakke litt sammen, gi noen hint eller ta det gradvis. Eller hva? Dette i datingprosessen og etter sex. Anonymkode: 17a89...235 9
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #2 Skrevet 20. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De er svært gode på å vise interesse og formidle hvor fantastisk du er så lenge de ønsker noe eller liker deg, men med en gang de ikke er interessert lenger så går de fra varm til kald nærmest i et trekk. Hvor dette kommer som lyn fra klar himmel. De har vært så hyggelige til å slutte å svare eller gjør kort og brutal avsluttningsprosess. Hvor vanlig er dette? Opplever mange men som ego. Det går jo ann å snakke litt sammen, gi noen hint eller ta det gradvis. Eller hva? Dette i datingprosessen og etter sex. Anonymkode: 17a89...235 Den ene dagen forteller han at han savner deg og liker deg, den neste har han ingen følelser. TS. Anonymkode: 17a89...235 6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #3 Skrevet 20. januar 2020 Kommer av og til an på hvor tidlig du har sex med dem. Hvis du er "lett" å få til sengs, er det mange som ikke vil ta i deg mer. Anonymkode: 3aef4...400 8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #4 Skrevet 20. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer av og til an på hvor tidlig du har sex med dem. Hvis du er "lett" å få til sengs, er det mange som ikke vil ta i deg mer. Anonymkode: 3aef4...400 4. daten. Gått en måned. Anonymkode: 17a89...235
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #5 Skrevet 20. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 4. daten. Gått en måned. Anonymkode: 17a89...235 Mener gått nesten to mnd. Anonymkode: 17a89...235
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #6 Skrevet 20. januar 2020 Et forhold blir til underveis mens man prøver både sex og andre ting, så etterhvert finner man ut av om dette er noe å satse på. Så enkelt er det. Man kan ikke jo vite slike ting ellers, skal man vente 6mndr med sex. Å finne ut at dette ikke funka, sorry. Det gidder få i dag. Å matche både seksuellt og mentalt er viktig. Livet er en gang, gidder ikke inngå noe komprimi på ting da. Være i et forhold der man inngå komprimi på sex for eks, det går ikke. Anonymkode: 8d089...075 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #7 Skrevet 20. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et forhold blir til underveis mens man prøver både sex og andre ting, så etterhvert finner man ut av om dette er noe å satse på. Så enkelt er det. Man kan ikke jo vite slike ting ellers, skal man vente 6mndr med sex. Å finne ut at dette ikke funka, sorry. Det gidder få i dag. Å matche både seksuellt og mentalt er viktig. Livet er en gang, gidder ikke inngå noe komprimi på ting da. Være i et forhold der man inngå komprimi på sex for eks, det går ikke. Anonymkode: 8d089...075 Det skjønner jeg jo, sånn er det for alle, jeg mener at de avslutter brått og brutalt, fra den ene dagen hvor de sa at alt er fint, til den neste hvor du ignoreres på melding og de litt etter sier det er over når du forsøker å ta kontakt igjen. Anonymkode: 17a89...235 2
Bamseklemmer Skrevet 20. januar 2020 #8 Skrevet 20. januar 2020 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den ene dagen forteller han at han savner deg og liker deg, den neste har han ingen følelser. Det er resutatet er for mye nettdating, det blir som dop, sveiper og knuller i vilden sky, gir mere faan i hverandre, for det er bare å finne seg en ny partner..Stakkars samfunn hvis dette skal fortsette, og slike menn som gjør det du skriver, ødelegger jo for andre som virkelig setter pris på kvinnen... Det er uten tvil derfor jeg ikke bruker nettdating, men jeg ser at trenden og resultatet går ut over dating på byen desverre. Og det blir mere single kvinner etterhert, fordi de ikke stoler på menn... Endret 20. januar 2020 av Bamseklemmer 8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #9 Skrevet 20. januar 2020 Har aldri opplevd dette. Men var ferdig med dating lenge før nettdating ble en ting. Opplevde at alle var på, interesserte, og positive. Til vi begge så at dette ikke var en god match. Mannen er fortsatt opptatt av å fortelle hvor fantastisk jeg er, hver dag, på 12. året nå. Anonymkode: 41da7...edf 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #10 Skrevet 20. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen er fortsatt opptatt av å fortelle hvor fantastisk jeg er, hver dag, på 12. året nå. Anonymkode: 41da7...edf Håper du ikke trenger å høre det hver dag da. Anonymkode: 8d089...075 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #11 Skrevet 20. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper du ikke trenger å høre det hver dag da. Anonymkode: 8d089...075 Bitter? Er tusen måter å vise og å uttrykke det på. Ellers mister det selvfølgelig innhold og mening etterhvert Anonymkode: 41da7...edf 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #12 Skrevet 20. januar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bitter? Er tusen måter å vise og å uttrykke det på. Ellers mister det selvfølgelig innhold og mening etterhvert Anonymkode: 41da7...edf Nettopp! Jeg følte jeg måtte si det hver da til exen fordi hun var så ustabil. Nå har jeg en dame der slike ord blir overflødige. Anonymkode: b0497...b03
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #13 Skrevet 20. januar 2020 Har opplevd det flere ganger, selv før sex. Virker som det er ganske vanlig Anonymkode: eefc0...838 1
Jr.Garcon Skrevet 20. januar 2020 #14 Skrevet 20. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Et forhold blir til underveis mens man prøver både sex og andre ting, så etterhvert finner man ut av om dette er noe å satse på. Så enkelt er det. Man kan ikke jo vite slike ting ellers, skal man vente 6mndr med sex. Å finne ut at dette ikke funka, sorry. Det gidder få i dag. Å matche både seksuellt og mentalt er viktig. Livet er en gang, gidder ikke inngå noe komprimi på ting da. Være i et forhold der man inngå komprimi på sex for eks, det går ikke. Anonymkode: 8d089...075 Uenig. Først så er det naturlig å bli kjent med mennesket - for i det hele tatt å avklare om dette er en person med like holdninger, tanker, mål og interesser. Matcher og tiltrekkes av hverandre på det personlige plan -det får man ikke avklart etter å ha vært på 2-3 dater og ha delt den totale summen av 4 timer i hverandres nærvær. Så har man sex - har til dags dato aldri opplevd at den har vært på tryne mismatch når de andre tingene har stemt. Folk får rett og slett skylde seg selv når de puler folk de overhodet ikke kjenner, og som overhodet ikke kjenner de. Man begynner i feil ende spør du meg, når en har sex før en i det hele tatt aner hvem personen er / om du virkelig liker person. Litt sånn - jeg driter i hva slags interesser du har, jeg skal først sjekke om du klarer å deepthrote, for hvis du ikke klarer det så er jeg nemlig ikke interessert!! I disse tinder tider så får du på den måten ofte også et skyhøyt antall sexpartnere, noe som heller ikke bør være så stas om du reelt sett egentlig søker en kjæreste. Du påstår at det er få som gidder det i dag, mulig det, men da er det i alle fall utelukkende de få / den lille gruppen damer som jeg er interessert i. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #15 Skrevet 20. januar 2020 TS her. Det som overrasket meg mest var at dette kom fra en ellers svært oppegående og omtenksom mann. Jeg ble rett og slett skikkelig skuffet og lei meg. Anonymkode: 17a89...235
GrønnNellik68 Skrevet 20. januar 2020 #16 Skrevet 20. januar 2020 Trekk deg unna ... han kommer garantert til å ta kontakt igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #17 Skrevet 20. januar 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp! Jeg følte jeg måtte si det hver da til exen fordi hun var så ustabil. Nå har jeg en dame der slike ord blir overflødige. Anonymkode: b0497...b03 Forstår. Vi kommer fra ulike utgangspunkt, og har med det ulike referansepunkt. Tomme ord har aldri betydd noe for meg. Har aldri krevd, kjeftet, eller vært skuffet. Men det at jeg gjennom 12 år aldri har tvilt på at han føler dette. Gjennom små handlinger, oppmerksomhter og ord. Det betyr veldig mye. Anonymkode: 41da7...edf
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #18 Skrevet 20. januar 2020 3 minutter siden, Bente1234 skrev: Trekk deg unna ... han kommer garantert til å ta kontakt igjen. Tja, det tror jeg ikke, han var ganske kort på slutten, ignorerte meg og var tydelig på at det er over. Hadde egentlig ønsket han tok kontakt så vi kunne snakket ut. Er flere ting jeg føler er usakt. Anonymkode: 17a89...235 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #19 Skrevet 20. januar 2020 6 minutter siden, Bente1234 said: Trekk deg unna ... han kommer garantert til å ta kontakt igjen. Da er han en som bare vil ha det han ikke kan få, slike er 100% umulig å skape noe varig med. Anonymkode: 48929...ea0 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #20 Skrevet 20. januar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: TS her. Det som overrasket meg mest var at dette kom fra en ellers svært oppegående og omtenksom mann. Jeg ble rett og slett skikkelig skuffet og lei meg. Anonymkode: 17a89...235 Skjønner du ble lei deg ❤️ håper det hjelper litt at dette dessverre har blitt ekstremt vanlig. Anonymkode: 48929...ea0 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå