Martha Stewart Skrevet 5. juni 2005 #1 Skrevet 5. juni 2005 Forrige lørdag ble jeg feiret av en hel gjeng med venninner fra morgen til kveld. Først fikk jeg fargeanalyse, så var det salsadans med instruktør, deretter drikke yndlingsdrinkene mine på Fridays, før vi dro hjem til forloveren min for å spise deilige tapas. Der ble vi værende resten av kvelden og glasset mitt med Strawberry Daiquiri med stadig fyllt på. Jeg fikk pakker fra alle og måtte gjette hvilken som var fra hvem av jentene. Til slutt fikk jeg ballonger - hver av dem med en ekskjærestes navn på - og så måtte jeg fortelle historien om det forholdet før jeg stakk hull på ballongen. Nå på fredag ble jeg overasket med utdrikningslag nr. 2! De venninnene mine som ikke kunne være med på det første utdrikningslaget - 7 jenter, overrasket meg med massasje i salong, middag og en kveld på by'n med masse drinker. Jammen er det herlig å ha så mange venninner som finner på så mye gøy!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 5. juni 2005 #2 Skrevet 5. juni 2005 Så koselig!!! Kjempegøy og helt sikkert totalt uventet!
Olifant Skrevet 5. juni 2005 #3 Skrevet 5. juni 2005 Høres kjempekoselig ut! :-) Heldig du som har mange gode venner, det er ikke alle forunt når det gjelder utdrikningslag!
Lia Skrevet 6. juni 2005 #5 Skrevet 6. juni 2005 Så utrolig herlig! Ingen sak å drikkes ut når man får to så flotte dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå