Gå til innhold

Bytte behandler dps

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som vet konkret hvordan man går fram for å bytte behandler på dps poliklinikk? Har hatt mange ulike behandlere der, og alle har vært ok. Men hun jeg går til nå er vanskelig å kommunisere med og jeg føler jeg blir dårligere. Veldig ubehagelig situasjon.

Anonymkode: 548d7...6df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med de i resepsjonen?

Anonymkode: ec1cb...ea5

• Liker 1
Skrevet

Jeg sendte en skriftlig henvendelse, og sa samtidig fra til behandler. Så hadde jeg, behandler og en eller annen leder et møte sammen for å se om et bytte var riktig, noe det var, og så fikk jeg bytte. 

Enkel prosess egentlig, selv om det kjentes veldig mye ut der og da, særlig siden behandler motsatte seg byttet. 

Anonymkode: db98a...041

Skrevet

Jeg ville ha levert et skriftlig brev i resepsjonen, bare for å være sikkert på at beskjeden kom frem. Du kan også si fra direkte til behandler, men det kan være litt vanskleig å gjør for noen.

Anonymkode: 22efd...ee7

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ha levert et skriftlig brev i resepsjonen, bare for å være sikkert på at beskjeden kom frem. Du kan også si fra direkte til behandler, men det kan være litt vanskleig å gjør for noen.

Anonymkode: 22efd...ee7

Skriver man da alt om årsaken til at man ønsker bytte osv? Eller bare helt kort at man ønsker å bytte?

Anonymkode: 548d7...6df

Skrevet

Man kan be om bytte,men det er ingen rettighet vi har så du kan få avslag på ønsket ditt 

Anonymkode: 4fb84...7ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...