Diana Skrevet 20. januar 2020 #1 Del Skrevet 20. januar 2020 Jeg har begynt på kampen mot kiloene. Jeg har satt opp trening for uken med styrke + svømming mandag, onsdag og fredag. Svømming tirsdag og torsdag. Men jeg har så ufattelig mye dødtid på jobb, og tenkte da å utnytte mine styrkefrie dager til kondis. Jeg hater å løpe/jogge, og trenger derfor alternative greier for å få kondisen på plass. Jeg hopper i trapper og ror 5 minutt. Men dette er ikke nok. Må ha en lengre økt for å kutte ned dødtiden. Har noen forslag? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #2 Del Skrevet 20. januar 2020 Gåturer utendørs. Øk temp når det er litt bakke så pulsen går opp, turer på minst en halvtime. Gjerne lenger. Husk, skal du ned i vekt så er kostholdet nøkkelen. Er her du må legge alt fokuser, evt aktivitet du gjør i tillegg er bare bra for deg. De fleste klarer ikke å gå ned i vekt pga viljestyrken, er svært få som klarer det. Når man ser på godteri som kos så er hjernen allerede ødelagt. Anonymkode: 9803c...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 20. januar 2020 #3 Del Skrevet 20. januar 2020 Du svømmer, det er veldig bra! Jeg kan ikke se at du nevner sykkel, det er bra om du har overvekt med tanke på ledd Ellers ville jeg også ha sagt rolige, men lengre, gåturer, 30min til en time når du har jobbet deg opp mot dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 20. januar 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 20. januar 2020 Ja kostholde har jeg noelunne kontroll på. Har noen kostholdsplanen liggende jeg skal finne frem igjen og mixe til mitt behov og bruk 😊 Jeg spiser ikke godteri/sjokolade/andre snacks. Jeg drikker heller ikke brus. Så slipper å kutte noe der 😋 Jeg går mye på jobb. Egentlig hele dagen. Pluss jeg går 1 time tur på kvelden fordi jeg er rastløs og må ha noe å gjøre 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #5 Del Skrevet 20. januar 2020 1 time siden, Diana skrev: Ja kostholde har jeg noelunne kontroll på. Har noen kostholdsplanen liggende jeg skal finne frem igjen og mixe til mitt behov og bruk 😊 Jeg spiser ikke godteri/sjokolade/andre snacks. Jeg drikker heller ikke brus. Så slipper å kutte noe der 😋 Jeg går mye på jobb. Egentlig hele dagen. Pluss jeg går 1 time tur på kvelden fordi jeg er rastløs og må ha noe å gjøre 😅 Vil råde deg til skikkelig styrketrening 3 ganger i uka, det former om kroppen din om du jobber skikkelig. Få hjelp av noen som kan det. Anonymkode: 9803c...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 20. januar 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 20. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil råde deg til skikkelig styrketrening 3 ganger i uka, det former om kroppen din om du jobber skikkelig. Få hjelp av noen som kan det. Anonymkode: 9803c...639 Det står jo i hovedinnlegget at jeg skal trene styrke 3 ganger i uka 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #7 Del Skrevet 20. januar 2020 All bevegelse er jo slankende. Det gjelder å finne det som motiverer og passer deg. Jeg elsker å løpe, både intervaller og langkjøring. Det er skikkelig "me-time når jeg setter i musikken min eller en motivational speech og forsvinner inn i bobla mi. Elsker å trene hundene, og går da gjerne langturer hvor både jeg og hundene har sekk, eller så gjør kjører vi trekk enten ved løping, sykkel eller ski. Ridning er også en storfavoritt. Det er vanvittig bra trening, og for meg 100% lystbetont. Du får både god kondis og kjernemuskulatur av stål. Anonymkode: 989a2...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #8 Del Skrevet 20. januar 2020 Gåturer i kupert terreng, lange oppoverbakker, fjellturer eller tredemølle med helling. Jeg begynte med det fordi jeg også hatet å jogge, og det var helt utrolig hvor mye effekt det hadde på kondisen. Men du må få opp pulsen og bli svett. I forrige uke så prøvde jeg å jogge litt bare for å gøy, og hadde forventet å måtte stoppe opp etter et par minutter. Men jeg klarte faktisk 3 km i strekk! Uten å ha jogget en meter på 15 år. Så tydelig at gåturene har fått opp kondisen. Anonymkode: b0b57...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå