AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #1 Skrevet 20. januar 2020 Jeg hadde min første time idag, og jeg gruer meg allerede til neste gang. Har gått 3 ganger til kiropraktor og ble anbefalt å gå til fysioterapeut. Når han drev på, jeg holdt på å skrike, det var så vondt og selv om jeg sa at det var vondt, så bare fortsatte han. Tror jeg aldri har følt slik smerte før 😫 Har ny time på onsdag, men har lyst å avbestille hele greia. Noen med samme erfaringer her? Anonymkode: 56596...ea0
Gjest moreno Skrevet 20. januar 2020 #2 Skrevet 20. januar 2020 Det kommer jo helt ann på hvorfor du var der / hva han gjorde. Noen ganger må man ha vondt for å bli bedre, men det er klin umulig å svare ut fra posten din. Du trenger ikke henvisning til fysio, så er du misfornøyd kan du vel bare avbestille timen og bytte behandler.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #3 Skrevet 20. januar 2020 Min gamle kjipe fysio gjør ingenting annet enn å stå ved siden av og skravle mens du svinger armene med ett tau eller ta sirkler med ett bånd. Bytta til kiropraktor og ble god etter tre timer! Anonymkode: 97a3b...f0d
heyhey88 Skrevet 24. januar 2020 #4 Skrevet 24. januar 2020 Bytt fysio eller bit sammen tenna gjennom timene. Muskelmassasje gjør vondt - fordi de trykker på trykkpunkter. Det er slik det er - men du kjente vel ikke smerte i etterkant?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå