AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #1 Skrevet 20. januar 2020 Hei, Er det andre enn meg som har problemer med ex-kjærester til personen du dater? Jeg sitter med oppfattningen av at dette bare blir mer og mer normalt desto eldre man blir, jeg er nå i midten av 20 åra og jeg har flere episoder hvor ex-kjærester er psykopater som nekter gi slipp. Har blitt trua med bank, blitt oppsøkt i eget hjem og er ikke måte på hvor jævlig jeg er som dater "kjæresten" dems, til tross for dem har vært ferdig i flere måneder. Finnes det noe god løsning på det? Jeg er ikke en person som er veldig glad i vold, så å kjempe tilbake er ikke ett alternativ. Anonymkode: 8b940...d8e
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #2 Skrevet 20. januar 2020 Etter å ha lest en del tråder her inne, har jeg konkludert med at ALLE ekser er psykopater og narsissister. Nå som du har startet din egen tråd om det, har vi altså tre gående. Anonymkode: 7d075...111 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #3 Skrevet 20. januar 2020 Nei. Jeg har hatt lite erfaringer med det, og jeg er snart 40. Jeg er også en ex selv, og lar mine exer være i fred hvis det er det de ønsker. Har mye kontakt med exen som er far til mine barn, men vi er begge single fortsatt og kan gjøre hva vi vil. Anonymkode: 40940...a90
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå