Gå til innhold

Dater voksen dame

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, dater en flott dame og vi har vært forelska og hatt 3 intense uker frem til nyttår. så blir det plutselig litt stilt fra hennes side og det kommer frem at hun har vært syk/magesår og lite i form. Når jeg da "maser" , så blir hun bare irritert. så siste 3 uker nå har jeg kun fått sett henne 2 ganger og hun gir uttrykk for at det er kjekt å treffes og jeg merker at kjemien er der. Nå er jeg litt utålmodig og lite erfaren i dating livet.. hun er trygg på seg selv og har mye som skjer i livet. Vi har jo god tid osv. , men fra mye meldinger og "fjortis fakter" så ble det liksom helt slutt på alt sånt.. men det er kanskje normalt? vi er begge 40+ for å si det slik. Noen med erfaring fra lignende situasjon? Hun sier at vi har god tid og må bli skikkelig kjent.. og jeg er der at jeg er skikkelig glad i henne og villig til å vente / bli mer kjent. Men da må vi treffes noe hyppigere tenker jeg;) til info har hun i lange perioder vært singel og har en del dårlige erfaringer fra dating og tidligere forhold - som igjen gjør at hun holder tilbake litt - muligens. 

Anonymkode: 62df4...b52

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, dater en flott dame og vi har vært forelska og hatt 3 intense uker frem til nyttår. så blir det plutselig litt stilt fra hennes side og det kommer frem at hun har vært syk/magesår og lite i form. Når jeg da "maser" , så blir hun bare irritert. så siste 3 uker nå har jeg kun fått sett henne 2 ganger og hun gir uttrykk for at det er kjekt å treffes og jeg merker at kjemien er der. Nå er jeg litt utålmodig og lite erfaren i dating livet.. hun er trygg på seg selv og har mye som skjer i livet. Vi har jo god tid osv. , men fra mye meldinger og "fjortis fakter" så ble det liksom helt slutt på alt sånt.. men det er kanskje normalt? vi er begge 40+ for å si det slik. Noen med erfaring fra lignende situasjon? Hun sier at vi har god tid og må bli skikkelig kjent.. og jeg er der at jeg er skikkelig glad i henne og villig til å vente / bli mer kjent. Men da må vi treffes noe hyppigere tenker jeg;) til info har hun i lange perioder vært singel og har en del dårlige erfaringer fra dating og tidligere forhold - som igjen gjør at hun holder tilbake litt - muligens. 

Anonymkode: 62df4...b52

Du dater en voksen dame? Dere er jo jevnaldrende da... 

"vi er begge 40 +"  

Anonymkode: 8009b...aaf

• Liker 6
Skrevet

Å mase er ikke bra, det ødelegger. Trekk deg heller litt tilbake og la henne puste. La henne savne deg litt.

Men når det er sagt så er det sjeldent noe godt tegn at hun trekker seg så veldig tilbake heller. Beklager altså, men det er nok ikke så lovende. Ro ned, la henne få tid og mulighet til å ta initiativ. Og om hun ikke gjør det, så vel, da er det bare å innse at det ikke er nok følser der fra hennes side.

hilsen dame på 43

Anonymkode: 11fea...bf1

Skrevet

Spørs hva du legger i "stilt fra hennes side". Vil nok si det er normalt at alt ikke er like intenst hele tiden, kanskje ikke særlig som den første perioden når følelsene er sterkest. Men det bør heller ikke gå fra mye kontakt til bortimot null kontakt, da er det jo ingen vits å date. Ikke mas, trekk deg heller litt unna selv hvis du merker at hun trekker seg litt unna, slik at hun får mulighet til å savne deg. Om du hele tiden er på, så vil hun ikke få muligheten til å savne deg litt. Når det er sagt, så bør det heller ikke være sånn at hun bare blir irritert når du (uten å overdrive) faktisk tar kontakt heller. Dine initiativ bør også gjengjeldes iblant, tar hun ikke noe initiativ selv så er nok dessverre ikke de helt store følelsene der for hennes del. 

Anonymkode: 08309...18c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...